Näinhän siinä kävi...

Oishan se pitänyt arvata; kun joku ostohyödyke (!) jää päähän pyörimään, niin sieltä se sit ei lähde ennenkuin tuote on itselle hankittu. Ainakin mulle käy näin varsin usein. Olen täällä jo parissa aiemmassa postauksessa huokaillut Minna Parikan supermaukkaiden Bowjangles-kenkien perään. Olen tehnyt päätöksiä hankkia kengät itselleni ja päätöksiä olla hankkimatta. Joku päätös oli sellainen, että kohtalo määrää kenkähankinnan toteutumisen/ei-toteutumisen. Nimittäin ajattelin, että ehkä mun koko on sellainen, joka jää roikkumaan alennusmyynteihin ja tällöin mä raaskisin himoni kohteet itselleni ostaa. Mutta sitten taas kalvava pelko hiipi sieluuni, en ollutkaan varma halusinko jotenkin jonkun kohtalon puuttuvan tähän juttuun. Kohtalohan voisi olla väärässä, eikä mulle säästyiskään näitä kenkiä.  Päätin siis eilen mennä ohimennen vaan kokeilemaan pupupoposia, jospa lesti ei olisikaan hyvä ja toi sama kohtalo päättäisi homman mun puolesta jo tässä vaiheessa. Mutta, tättärräälää, kengät olivatkin mitä ihanimmat ja mukavimmat jalassa. Ja pakettiin! Eli tässä teille vielä ihailtavaksi ja ihmeteltäväksi tämän kesän sijoituskohteeni, nyt ne ovat oikeassa osoitteessa! Olin muuten just saanut Reloven kirpparitienestit, joten eihän tää ollut muuta kuin vanhojen lumppujen vaihto uusiin kenkiin :D :D.

Saatte ihan takuulla vielä jossain vaiheessa lähiaikoina katsella kuvia ihanuuksistani, sitten jo kesäisimmissä jaloissa lakattuine kesävarpaineen.










Kommentit

Lähetä kommentti