Stadinaisen fitnesspäiväkirja - treeniviikko

Heippa! Palailen nyt hetkeksi treenipostauksiin. En todellakaan ole levännyt laakereillani kuntoilun suhteen. Päinvastoin, olen treenannut ainakin yhtä paljon kuin muulloinkin, jollen jopa vähän enemmän. Treenaamiseni ei tosin ole kovin suunnitelmallista, teen sitä mikä kulloinkin tuntuu houkuttelevalta, ihan niinkuin päivä/tuntitasolla. Tää Stadinainen ei ole kovinkaan järjestelmällinen tyyppi, siis jos ei ole pakko, vaan täällä mennään fiiliksellä vähän niinkuin joka asiassa. Mutta ei aihetta hätään; kyllä mulla silti on järkikin mukana. Osaan levätä, enkä tee samaa juttua/samoja salitreenejä peräkkäin, vaihtelen kuorimitusta ihan viisaasti. Viime aikoina olen käynyt aika paljon Motivuksen jumpissa ja  täydentänyt hommaa sali- ja rapputreeneillä. Rapputreeneillä, joo, toden totta!! Olemme Lindan ja Tiinan kanssa käyneet Malminkartanon rappusissa muutamia kertoja. Rapputreenejä suosittelen ihan kaikille, mistään muusta treenistä en ole onnistunut saamaan niin nopeasti niin kovaa sykettä kuin noita rappuja ravaamalla. Juoksusta ei vielä tässä vaiheessa ihan voi puhua, toistaiseksi se 426 rappusen kipuaminen etenee lähinnä sipsuttaen, ponnahtaen ja harppoen. Välillä otan joitain juoksuaskelia, mutta pääosa menee edelleen reipasta kävelyltahtia. Syke on jo tuolla suorituksella usein lähellä maximia. On ollut ihanaa todeta, kuinka nopeasti rapputreenissä kehittyy, kerta kerralta jaksaa paremmin ja hitusen nopeammin. 

No niin, tällä viikolla ajattelin raportoida jokaisen päivän treenistä  tänne. Voi olla kiva seurata, mitä oikein teen. Minulla ei siis ole ollut tapana kirjata mitään treeniä mihinkään tai seurata suorituksiani sen kummemmin. Mutta tällä viikolla päivitän kaiken tänne. Katsotaan loppuviikosta/sunnuntaina, miltä viikko on näyttänyt. Seuraava postaus tulee jo tänä iltana, luultavasti Motivus-jumpasta tai jostain vastaavasta. Katsotaan. 

Alla joitain kännykameralla otettuja fiiliskuvia meidän ekoista rapputreeneistä heinäkuussa. 


Äiti ja tyttäret lähdössä, tässä vaiheessa vielä itsevarmuutta uhkuen :)


Mutsi puolivälissä, huhuh, tämä kuva siis ekalta kerralta. Viimeaikojen treeneissä en ole enää näyttänyt näin kärsivältä, vaikka kyllä tänä jätemaavuoren valloitus ihan treenistä edelleen käy - todellakin :D


Huipulla on helppo hymyillä!





 Ihanat maisemat - loppuverryttelyä, mäki kevyesti ylös ja letkeästi alas. Portaat on nyt vedetty viisi kertaa ylös ja välissä tämä mäki alas, siihen meni ekalla kerralla lähes tunti, muutaman treenikerran jälkeen ollaan parannettu aikaa jo reilusti. 

Kommentit