Stadinaisen fitnessjoulu

Hyvää joulua! Otsikkoon viitaten, täytynee todeta, että liioittelen taas - tapani mukaan! Tai totta toinen puoli; kyllä minä tässä joulun alla ja joulupyhinäkin harrastan liikuntaa ihan kiitettävästi. Eilen esim. olin yksi perinteisen F&S joulujumpan neljästä ohjaajasta. Paikalle Ruoholahden palloiluhalliin oli kerääntynyt yli sata liikkujaa ja fiilis oli korkealla. Olen myös ohjaillut ja tuuraillut aika paljon. Punttiskäynnit ja Motivus-treenit ovat harvakseltaan täydentäneet omia ohjauksia. Akuviikosta sain myös tietää, että pallotreeni-lisensointini oli mennyt reippaasti läpi. Sain Ruotsista viestin, joka alkoi " Hei Ripsu, tack för en härlig show - grattis för lisenciering!" Vähäks olin onnellinen. Juttelimme myös puhelimessa lisensoijan kanssa, ja sain mahtavaa palautetta. Nyt minulla on sitten repertuaarissa Friskiksen perusjumppien lisäksi tämä Power Hour -treeni. PH ei ole vakituisesti F&S-aikataulussa, mutta tulen ohjaamaan pop up -tunteja aika usein kevään aikana. 

Blogi on ollut vähän tauolla, enkä osaa antaa siihen muuta syytä kuin sen, että en oiken ole osannut rauhoittua koneen eteen edes muutamaksi minuutiksi. Tai olenhan mä tietenkin koneella istunut, mutta olen tehnyt niin paljon kaikkea muuta, sähköposteja ja kaikenlaisia kirjoitustöitä ja suhdetoimintaa. Koti on saanut kevyen joulupynttäyksen ja itselleni olen suonut joitain pieniä joulukoristeita myöskin - niistä myöhemmin. 

Eipä tässä nyt aamutuimaan muuta kuin joulunjatkontoivotuksia sekä reippaita ja rentouttavia välipäiviä.

Jouluaaton ohjaajat; Inka, Helmi, Ripsu, ja Katja

Kommentit