Stadinaisen fitnesspäiväkirja - uutta potkua!


Tämän kuvan Hannimaria lähetti
What's upissa eräänä aamuna
- ei kuitenkaan esitä ketään meistä!
Heips! Olen aika innostunut tällä hetkellä. Minulla on meneillään jonkinlainen uudistumiskausi, mitä liikuntaan, etenkin liikunnanohjaukseen, tulee. Olen nyt jonkin aikaa ohjaillut "vaan" F&S-perusjumppia, mutta olen kaivannut uusia ideoita ja haasteita. Siis ei noissa perusjumpissa ole yhtään mitään vikaa, päinvastoin - ne ovat hauskoja ja tehokkaita. Mutta olen kaivannut uutta purtavaa. Ja lukijathan tietävätkin, että olen osallistunut sekä FasciaTraining-kurssille että kuntopallokurssille. Nyt ollaan päästy siihen pisteeseen, että pitäisi hiljalleen alkaa valmistautua omiin lisensointeihin. Iik! Minun täytyy kasata omat ohjelmat annettujen ohjeiden mukaan, tunnit ohjataan ryhmälle, videoidaan ja annetaan lisensoijille ruodittaviksi. Se on älyttömän kivaa, mutta samalla myös jännittävää. Mutta nyt vaan jäitä hattuun ja ohjelmien tekoon. FasciaTraingin tiimoilta meillä on vielä yksi peruskurssipäivä jäljellä, tänä lauantaina, ja sen jälkeen sitten alan kasata ohjelmaa. Viime kerralla saimme läksyksi muistaa perusliikkeet ja fascialinjat ulkoa, niitä olen tässä nyt vähän muistellut. 
Kuntopallokurssin osalta olen kuunnellut tuutin täydeltä uutta bilemusaa, kas kun siinä treenissä musan täytyy olla viimeisen päälle energisoivaa, eli Radio NRJ on soinut nyt Spotifyn ohella :). 
Olen tyytyväinen todellakin tähän komboon - FT on kehonhuoltoa, rauhallista, jossa ei todellakaan suoriteta. Pallotunti puolestaan on FT-tunnin vastakohta - energiaa, rehkimistä ja biletystä alusta loppuun. 

Alla kuntopallomeri Ruotsissa pari viikkoa sitten järjestetyltä kurssilta ja erinäisiä muistiinpanoja ja ohjeita tuntien laatimiseen. Kivoja proggiksia. 






Kommentit