Stadinaisen fitnesspäiväkirja - vaaka nurkkaan!

Heippa, minulta on kyselty, miten vaaka-proggis etenee. No sehän etenee juuri niin kuin pelkäsinkin; toisena päivänä näyttäa siltä, että paino on laskenut ja sitten parin päivän päästä paino on taas suunnilleen samoissa kuin vaa'an ostopäivänä. Kummallista. Ei vaaka sentään viholliseksi vielä ole osottautunut, mutta aikamoisen epäluotettavalta kaverilta se  vaikuttaa. Minähän en siis ole millään dieetillä, vaan olen kertakaikkiaan yrittänyt elää ilman juustoja ja karkkeja. Lisäksi olen jättänyt nk. mätöt vetämättä, en siis ole syönyt ranskalaisia enkä pizzaa nyt lähes kahteen kuukauteen. Olen treenannut myös ihan kiitettävästi. Jengi sanoo, että olen laihtunut, mutta vaaka siis kertoo muuta. Uskon siis jengiin :). Olen varmaankin kiinteytynyt vähäsen, tunnen sen kyllä myös farkuissa. Lohduttaudun sillä tiedolla, että lihasmassa painaa enemmän kuin läski. Olisin tietty saanut tähän varmuuden, jos olisin tehnyt jonkinlaisen kehonkoostumusmittauksen aiemmin, mutta siihen en sentään ryhtynyt. Olkoon, pääasia on, että voin hyvin. Viimeviikkoiset verikokeet viittaavat myös siihen, että olen paremmassa kunnossa kuin aikoihin. Lääkäri vaikutti tyytyväiseltä, siispä myös minä olen tyytyväinen. Vaaka saa siis olla ihan yksin omassa yksinäisyydessään tuolla nurkassa, en taida nyt seurustella sen kanssa vähään aikaan. Pöh!

Nurkassa - olkoon!
Laitan tähän alle kuntosalilla ottamani pukuhuoneselfien - eikös jokaisen itseään kunnioittavan fitnessnaisen tule sellainen jakaa sosiaalisessa mediassa? Instagramissa se jo on. Eihän tää paljoa eroa siitä aiemmin keväällä laittamastani kuvasta, mutta vitsin vuoksi, jos ei muuten....

Ps. Olimme tekstin kirjoittamisen jälkeen Porvoossa ystävien kanssa ravintola Gabrielissa - söin pizzan, ähäkutti!


Kommentit