Raitapaitamamselli

Vielä  täytynee esitellä yksi ale-löytö. Olin menossa Destinyyn Hannimarian seuraksi. Hannimaria oli päättänyt ostaa ihanan uuden Odd Mollyn villiksen, jota minäkin tietenkin himoitsen, mutta johon minulla ei nyt todellakaan ole varaa. Odd Mollyn uutta mallistoa oli tullut Destinyyn eilen ja tänään  noita upeita villiksiä olikin enää yksi jäljellä. Se päätyi Hannimarialle. Tiemme menivät ristiin, enkä päässyt kuvamaan HM:n ostoprosessia. Mutta äimistyttävän herkullisen villiksen kuva löytyy kuitenkin alla. No, olin siis Destinyssä odottelemassa Hannimaria, joka ei sinne sitten ehtinytkään samaan aikaan. Kulutin aikaani juttelemalla Lotan ja Julian kanssa ja yhtäkkiä huomasin, että minulla oli päälläni söde Ewa i Wallan paita. Miinus 70%! Jotenkin paita tuntui (ja tuntuu edelleen) tosikivalta. Ehkä luomus on vähän liikaa näiden Crazy-byysien kanssa, mutta uskon, että se tulee olemaan varsin hyvä joko farkkujen tai vaikka mun Ewa i Walla -hameiden kanssa. Vähän romanttisvanhanaikainen, takaa röyhelöpitsisysteemillä varustettu,  raitapaita on aika paksua puuvillaa, joten se käy hyvin myös talvella. N. neljäsosa alkuperäisestä hinnasta oli  suhtsopiva, joten vaatekappale sai tulla mun mukana kotiin. Julia otti muutaman kuvan, katsokaahan - mielestäni muistutan 1800-luvn mamsellia - eihän se ole paha, eihän? 

Näiden mamselli-kuvien alla Hannimarian hankkima helt-huippu-upea villis :)











Siinä oli tää mamselli ja alla ihana Odd Mollyn villis. 
Joka näyttää olevan jo loppuunmyyty myös Ruotsissa :o 
Harmi, että ei ole kuvaa selästä, se on huimaavan kaunis. Yritän ottaa kuvan kun Hannimarialla on se päällä. 




Kommentit