Onko tämä heinäkuinen kesäasu?

Hohoo - eilisen aurinkofiilistelypostauksen jälkeen on paikallaan palata maan  pinnalle ja myöntää realiteetit. Olin illalla lädössä Fab4-kesäillalliselle Eiran Sandroon. Ei siis terdelle eikä bilettämään, vaan ihan lämpimiin sisätiloihin maistelemaan Sandron eksoottisia makuja. Koska on heinäkuu halusin laittaa mekon päälle. Tai mekkoja/hameitahan minä kyllä käytän ympäri vuoden. Mutta halusin laittaa uudehkon Ewa i Walla -mekon, joka ei ole mikään talvimekko vaan suht ohutta puuvillaa, vaikkakin pitkähihainen. Ulkona alkoi sadella just kun olin lähdössä, joten rotsi piti ottaa varmuuden vuoksi. Ja hattu suojaamaan kasvoja ja hiuksia. Panamahattu tai olkistetson ei tuntunut ollenkaan ajankohtaiselta kun ikkunasta katsoin, joten huopastetson kehiin. Ja mitä jalkaan? En halunnut mennä sateeseen varpaat paljaina, enkä halunnut rämpiä mahd. vesilätäköissä missään korkkareissa - joten bootsit jalkaan. Lähtiessäni vilkaisin peiliin ja havahduin - asullani ei ollut kai mitään tekemistä heinäkuun kanssa, eihän? Pyysin Ekiä ikuistamaan tämän vuoden 2015 heinäkuun 9. päivän illallisasuni. Hitsinhitsi. Mutta kun pääsin perille Sandroon, olin tyytyväinen asuvalintaan, takin ja hatun ansiosta olin suojannut itseäni sen verran, että en joutunut istumaan täysmärkänä nauttimassa jumalaisen hyvää falafelsalaattiani. Olin nimittäin jättänyt sateenvarjon kotiin! 


 Onko tämä kesäinen illallislook? Ei tod. pitäisi olla,  mutta kävis kyllä hyvin Ewa i Walla mainokseen...


Mekko siis Ewa i Walla, samoin rotsi, kaulaliina Gudrun Sjöden ja 


huopahattu - Stetson - Solosta, bootsit Bunkersin. Ewa i Wallat ja Bunkersit Destinystä. 

Ja kännykameralla otettu kuva Sandron falafel-salaatista - jumalaista ja paremman makuista, kuin mitä kuvasta voisi uskoakaan!

Kommentit