Stadinaisen fitnesspäiväkirja viikonlopulta

Perjantainahan oli oma Jumppa soft ja muutenkin olin välipäivän tarpeessa, joten silloin piipahdettiin Porvoossa. Lauantaina "fitnesselämä" jatkui taas, tosin ei kuntosalilla silloinkaan. Kuntosalin sijaan osallistuin F&S-jumppaan aamupäivällä ja sitten taas iltapäivällä oli oma ohjaus. Kaikkina päivinä olen yrittänyt funtsia ravintoani vielä enemmän kuin muulloin. Sannahan antoi minulle hyvät ravintosuositukset, mutta enhän niitä ainakaan ihan sellaisenaan jaksa noudattaa. Mutta yhden rutiinin olen aloittanut; olen alkanut juoda vihershotteja. Tämän shotin - tai sanoisinko coctailin - maku ei ole kovin herkullinen, joten olen päätynyt nappaamaan sen silmät kiinni hengittämättä yhdellä kulauksella. Täytyy myöntää, että olen jo n. kolmen kuukauden nauttimisen tuloksena alkanut kokea vaikutuksia - kuviteltuja tai oikeita, ihan sama! Olen ehkä pirteämpi ja reippaampi, ja kynnet esim ovat paremmassa kunnossa. Drinkkiin sisältyy viherjauhetta, nokkosjauhetta, MSM-jauhetta, MCT-öljyä ja Kelp-jauhetta. Nämä herkut sekoitan noin desilitraan hedelmämehua ja vedän kurkusta alas. Huhhuh, kuten kuvasta näkyy, drinkki on houkutteleva :). Olen yleensä ollut voileipien suurkuluttaja, nyt olen elämäni ekan kerran ostanut riisikakkuja - ei ne olekaan niin pahoja kun luulin, kalkkunafilettä ja kurkkua päälle - ihan ok välipala. Treenin jälkeen olen valmistanut drinkin protskujuomaa, sekin on ihan hyvää ja vie myös osaltaan makeanhimoa. Olemme nyt viikon verran yrittäneet Ekin kanssa myös komponeerata "oikeat" ruokailumme vieläkin terveellisimmiksi. Myönnettäköön, että tämä päätös on osoittautunut ihan kivaksi, on ollut kiva funtsia uusia ruokia/ruuanvalmistustapoja. Olemme aika paljon jumittuneet samoihin juttuihin, mutta nyt pyrkiessämme vielä terveellisempään ja monipuolisempaan ruokavalioon olemme (Eki on :) tullut kehitelleeksi uusia juttuja. Aiemmin emme esim ole syöneet kanaa lähes ollenkaan, mutta nyt ollaan jotenkin taas innostuttu käyttämään hyviä kanafileitä vaikka mihin. Myös vihannesten variaatio on lisääntynyt. Eki on loistava maustelija, hän näyttää saavan maukasta aikaan melkein mistä vaan!



Onko houkuttelevaa - Stadinaisen vihershotti!




Tehty mm näistä ainesosista


Treenin jälkeen proteiinijuomaa - se on hyvää


Banaaneita on alkanut kulua paljon, ehkä jopa liian paljon. Onneksi nyt on alkanut myös mansikkakausi, namskis. Makeutukseen on suositeltu steviaa, mutta en ole vielä alkanut käyttää sitä....


Riisikakkuja ekaa kertaa elämässä - ei hassumpaa.

Kommentit