Stadinaisen fitnesspäiväkirja - kohti hiittiä

Sanna oli laittanut viikko-ohjelmaani yhden hiit-treenin (high intensive interval training). Ehdotuksessa on 5-10 mäkispurttia ja jokaisen spurtin jälkeen vaihtoaskel- ja tasajalkahyppyjä. No joo, tiukalta tuntuu, mutta yritetään. Lähdin siis eilen täysintonaTähtitorninmäelle vetämään mäkiä. Into alkoi hiipua aika pian kun tajusin, että ei mun hapenottokunto vielä todellakaan riitä täysvetoihin eikä ponnistusvoima vielä oikein salli noita hyppyjäkään sillä sykkeellä, joka vetojen jälkeen oli. Vedin kuitenkin kuusi pitkää mäkirundia  ja viisi lyhyempää. Lopussa tein jonkin verran tasahyppyjä, mutta siihen se sai jäädä. Treeni kesti kokonaisuudessaan n. 40 minuuttia. Olen ihan tyytyväinen saavutukseeni, jostainhan on aloitettava. Olen myös äärettömän onnellinen, että olen löytänyt Tähtitorninmäen treenipaikaksi, upeat näkymät ja kaunispuistomiljöö luovat ainutlaatuisen treeniympäristön. Vai mitä? Alla aiemmin ottamiani kuvia treeniympäristöstäni.







Kommentit