Stadinaisen fitnesspäiväkirja, torstain treeni

Heippa,
kevytmielinen fitnesspäiväkirjani jatkuu. Eilinen kuntoiluni koostui siis salitreenistä ja omasta F&S- Jumppa softista. Salilla tein Sannan laatiman ylävartalon perusvoimaa lisäävän treenin. Yleensä aloitan n. 10 minuutin pituisella lämmittelyosuudella, useimmiten stepperillä. Sen jälkeen on vuorossa supersarja johon sisältyy alasveto ylätaljalla ja alataljasoutu istuen. Näitä on kolme settiä. Luulin aluksi, että tajuan tekniikan helposti, mutta huomasin aika pian tekeväni vedot vähän liikaa mukavuusalueellani ja käytin käsivarsia huomattavasti enemmän kuin yläselkää. Voimaharjoitteluhan vaatii keskittymistä ja omien lihasten ja liikkeiden tiukkaa tarkkailua. Näiden vehkeiden jälkeen siirryin punnerruslaitteisiin; penkkipunnerrus ja pystypunnerrus - molemmat siis istuen laitteessa. Näistä liikkeistä pidän kovasti, ja kehityn nopeasti - palkitsevaa! Sitten on vipunosto eteen tangolla, toistaiseksi olen käyttänyt 10 ja 12 kilon tankoa. Lopuksi supersarja bicepseille ja tricepseille. Ja vatsaa matolla jos jaksaa. Eilen ei huvittanut, koska illalla oli vielä oma jumppa.

Tänään on taas vuorossa oma Jumppa soft, joten ajattelin pitää taukoa salilta, vaikka vaikealta tuntuukin :). Salin sijaan lähdemme Ekin kanssa Porvooseen käymään ja sitä ennen teen vähän muutoksia omaan jumppaohjelmaani. Onneksi nykyään on mahis ostaa ja ladata netistä musaa käden käänteessa. Kuulun kuulkaas siihen ikäryhmään joka on tehnyt jumppaohjelmia c-kaseteille, minidisceille ja cd-levyille, joten tämän päivän nettilataaminen tuntuu ihan älyttömän luksukselta!


 Rypistynyt, mutta ah niin tärkeä, ohjelmani!

 Jumppa softin muokkausta

Stadinainen osaa tod. arvostaa uutta teknologiaa - uskokaa tai älkää!

Kommentit