Välinekuntoutusta

Eilen tapasin henkilökohtaisen valmentajani ekaa kertaa. Olin tavannut Sannan kyllä aiemmin kuntosalilla, mutta nyt meillä oli ekat valmennustreffit. Tuntuipa hauskalta. Oli upeeta kun joku keskittyi juuri minuun puolentoista tunnin ajan. Kävimme läpi liikkeiden suoritustapoja ja funtsimme mitä minun kannattaisi tehdä vahvistaakseni/saadakseni takaisin lihasvoimaa ja tasapainoa. Sanna on tehnyt minulle kolme eri ohjelmaa joita voin vaihdella sen mukaan miten salille ehdin. Friskis-jumpat ovat hyvä lisä tähän komboon. Jatkamme perjantaina harjoituksia. Sovimme kolmen kuukauden paketista, tapaamme yhteensä kuusi kertaa. Jos fiilikset ovat silloin yhtä hyvä kuin nyt, niin saattaapa olla, että jatkan sopparia pidempäänkin.

Mutta - joo - niinhän siinä sitten kävi, että huomasin tarvitsevani uudet kuntoilubyysat. Onhan mulla niitä F&S-uniformuun kuuluvia housuja, mutta en haluaisi niitä pitää/kuluttaa kuntosalilla. Eli nyt sitten Topsportiin, Stadiumiin ja Stokkan urheiluosastolle trikoita tsiigaamaan! Uskoin tietty löytäväni jotain alesta, mutta taisin olla liian myöhään asioilla. Topsportista sain hiukan alennetut Niken mustat hyvät trikoot. Stokkalla ja Stadiumilla kaikki alerekit olivat jo perinpohjin tyhjennetty. Stokkalta löysin kuitenkin tukevat hyvät Rönischin trikoot. Kokeilin niitä tänään ja ne vaikuttavat huipphyviltä. Mä uskon siihen, että hyvät ja etenkin hyvännäköiset (!)  varusteet ovat tärkeitä myös ihan motivoitumisenkin kannalta. Yleensä olen aika kulahtanut, meikitön ja tukka sekaisin punttiksella - onneksi nyt on ainakin hyvät byysat!!




Kommentit

  1. Samoja hommia olen tässä aloittelemassa, tosin minulla on ensimmäinen tapaaminen PT:n kanssa vasta 9. helmikuuta ;-D. Eikä minullakaan oikein ollut jumppavaatteita enää vuosien tauon jälkeen. Hyvät trikoot ostin jo syksyllä Piruetista, jonkunlaiset kengät ja paidan vielä tarvisin! Onneksi on tuo XXL tuossa ihan työpaikan vieressä......

    VastaaPoista
  2. Hauskaa, tämä vuodenaika on varmasti monelle "uuden elämän aloitus" :) Hauskempi on treenata kun on kunnon releet! Toivottavasti löydät sopivat.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti