Alkuvuoden teemat

Heippa ja hyvää vuoden alkua!

Stadinainen on touhunnut vaikka mitä sitten viimenäkemän. Toiminnasta on kristallisoitunut selkeitä teemoja, joista ajattelin kertoa tässä nyt johdannonomaisesti. Paneudun sitten myöhemmissä postauksissa kuhunkin teemaan paremmin.

Uuden asunnon myötä on tietty sisustus- ja koti-teemat ottaneet vahvan aseman. Olen hävittänyt tavaraa ja hankkinut jotain tilalle. Intuitio on johdattanut minua päätöksien teossa, fiiliksellä ollaan menty. Muutaman kerran olen sitten myöhemmin huomannut, että tekemäni sisustusvalinnat ovat olleet ihan ajan hengen mukaisia: omia juttuja on löytynyt myös sisustuslehtien sivuilta, alla pari esimerkkikuvaa. Kotiin sisältyy sisustuksen lisäksi kodin muu viihtyvyys; esim kasvit ja kukat. Olen nyt jo pidemmän aikaa pyrkinyt esim aina pitämään tuoreita leikkokukkia kotona. Ja olen taas innostunut myös viherkasveista, vaikka en minä vielä oikea viherpeukalo ole, eikä kai minusta sellaista tulekaan.

Toisena teemana on ruuan laitto/leipominen. Kuten tiedätte, en tosiaankaan ole pullantuoksuinen superemäntä - meillä ruuan valmistuksesta ja/tai hankkimisesta vastaa mies. Mutta kekkasin pitkästä aikaa, että piirakoiden tekeminen onkin varsin helppoa. Niinpä meille on muodostunut, melkeimpä voisi sanoa, piirakkatehdas. Niin innokkaasti olen erilaisia piirakoita paistellut. Repertuaarissa on ollut esim. feta-pinaattipiiras, katkarapupiiras ja jauhelihapiiras. Jälkkäripiirakoista mustikkapiirakka pitää hyvin ykkösasemaa. Saas nähdä miten tämä into tästä jatkuu/kasvaa....

Kolmantena teemana on tietenkin kuntoilu. Edellisestä postauksesta kävi ilmi, että olen tutustunut uuteen kuntosaliin. Ja Friskis&Svettis-touhut tietty jatkuvat nekin. Muutaman menneen vuoden aikana tehtyjen leikkausten johdosta minulla on vielä vähän parannettavaa/kuntoutettavaa tietyillä osa-alueilla koskien lihastasapainoa ja - voimaa yms. Siksi olen nyt sopinut ajan oman personal trainerin kanssa. Käymme jatkossa läpi eri liikkeitä tavoitteena nimenomaa lihasvoiman kasvattaminen.

Neljäs teema on Ewa i Walla- vaatteet. Olen huomannut viimeaikoina pukeutuvani yhä useammin juuri tämän ruotsalaissuunnittelijan vaatteisiin. Ewa i Wallan netti-kaupasta sekä Destinystä olen hankkinut joitain täydennyksiä garderoobiin, onneksi pääosin alennusmyynnistä.

Viides teema on Stadin uudet ravintolatuttavuudet ja sosiaalinen elämä
Olemme tänä vuonna jo ehtineet kartoittaa muutaman minulle uuden ravintolan, kuten esimerkiksi Sandron Eirassa ja Brondan Espalla. Olemme kutsuneet ystäviä kotiin (piirakka- ym tarjoiluille ;) ja käyneet yhdessä myös ravintoloissa. Lisää näistäkin tuttavuuksista myöhemmin

Vuosi 2015 on käynnistynyt siis varsin mukavasti - toivottavasti tästä tulee meille kaikille meidän paras vuotemme!









Kommentit

  1. Mukava kuulla sinusta. Hyvät suunnitelmat. Terkkuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa FF - kiitos kannustuksesta. Huomaan olevani varsinainen perioodari tän kirjoittamisen suhteen :) Yritän taas vähän skarpata - ihanaa alkavaa kevättä sinulle!

      Poista
  2. Ihania herkkuja. Kauniita kukkia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos IreneEllen! Kukat ja herkut piristävät aina tässä pimeässä.

      Poista

Lähetä kommentti