Nettishoppailua

Olen tainnut tulla 2000- vuosisadalle minäkin. Olen ostanut vaatteen nettikaupasta! Ja lampun! Ja hyllykön! Aiemmin netin kautta tekemäni ostokset ovat rajoittuneet MP3 -musiikin lataamiseen ja opiskelukirjojen tilaamiseen. Mitään muuta en netin kautta kai ole ostanut. Ai niin tietty; lentolippuja, hotellivarauksia ja muita lippuja tietenkin. Mutta silti. Tämä muutto on siis näköjään aiheuttanut minussa myös ostokäyttäytymisen muuttumisen. Homma taisi alkaa niin, että aloin myydä joitain tavaroita Tori.fi:ssä. Sen jälkeen nappia oli helppo painaa myös muihin osoitteisiin. Ei tästä mitään tapaa ole tulemassa, olen edelleen ihastunut siihen, että saan sovitella ja hypistellä tuotteita ennen ostopäätöksen tekoa. En ole myöskään innostunut ajatuksesta, että jos jokin ei sovi, niin sitten se pitää pakata ja palauttaa. Mutta näihin mainitsemiini ostoksiin olen äärimmäisen tyytyväinen. Tai, noh, enhän vielä tiedä miten tämä ensimmäinen nettivaateostokseni on sujunut. Olen nyt vasta tilannut ja maksanut sen, mutta en ole vielä saanut sitä. Nyt lukija jo pakahtuu uteliaisuudesta, eikö vain? Siispä paljastan tuotteen, joka on vienyt vaatteiden nettiostoneitsyyteni. Se on Ewa i Wallan ulsteri. Omistan  Ewa i Wallan vaatteita jonkin verran - rakastan esim hänen hameitaan. Jonkun niistä olen ostanut Destinystä Suomesta, ja yhden hameen olen tainnut ostaa myös Tukholman lippulaivamyymälästä. Olen Ewa i Wallan facebook-tykkääjä ja siellä näin tämän rotsin. Olen ulsterin tarpeessa, joten se oli sitten siinä. Destinyyn tämä ulsteri ei ollut tulossa, joten nettikauppaan. Alla kuva tilaamastani rotsista, muista nettiostoksista kerron myöhemmissä postauksissa.


Toivottavasti minusta tulee yhtä kaunis tämä takki päällä ;)

Lähde: Ewa i Walla Art design AB






Kommentit

Lähetä kommentti