Kukkuu - täällä ollaan taas!

Kauhukseni huomasin, että siitä on kulunut mahdottoman kauan, kun viimeksi kirjoittelin. Kevättalvi oli aika kiireinen... Tai oikeastaan ja totta puhuakseni ei se niin kauhean kiireinen ole ollut, ennemminkin se oli talviuninen ;). Olen ollut ryhtymisrajoittenen blogini suhteen, jos ymmärrätte mitä tarkoitan? Viikot ovat seuranneet toinen toisiaan, olen häärännyt Friskis&Svettiksen parissa, ohjannut jumppia ja toiminut muutenkin yhdistyksemöme hyväksi. Olen päivittäin funtsinut, että pitäis kirjoittaa, mutta... No, kuitenkin, F&S-toimintani on tuottanut hyviä tuloksia, niin yksityisellä kuin yhteisötasollakin. Yksityisellä tasolla olen huomannut, että liikunnan lisääntymisen seurauksena farkut ovat alkaneet taas mahtua ylleni - ei purista enää vyötäröstä ja pepusta - mikä helpotus! Mitä taas yhdistykseen tulee, on liikuntaseuramme jäsenmäärä lähtenyt reippaaseen kasvuun, josta tietenkin olen äärimmäisen iloinen. Uuden salin myötä olemme saaneet houkuteltua paljon lisää liikkujia tähän hyvään seuraan. Työrintamallakin on tapahtunut;  olen alkanut opastaa vähän enemmän; on ollut kivaa huomioida kuinka risteilykausi on tuonut mukanaan kansainvälistä fiilistä etenkin Senaatintorille, Espalle ja Temppeliaukion kirkolle. Myös luokkaretkiläiset Suomen maaseudulta ovat alkaneet täyttää kaupunkia - heillä näyttää vakkarikohteisiin kuulua ainakin Eduskuntatalo ja Linnanmäki.

Tänään jännitetään Softenginen puolesta Euroviisujen äärellä - toinen semifinaali pidetään Tanskassa illalla. Euroviisut ovat myös innostaneet Friskis&Svettis-jengiä järkkäämään Euroviisujumpan, joku varmaan muistaakin mun postaukset viime vuodelta? F&S järkkää kaikille avoimen Euroviisujumpan jo kuudetta kertaa. Nytkin on luvassa mieletön tilaisuus. Harmittaa tosin, että itse en pääse tällä kertaa mukaan, kun mulla on opastus. Mutta olen päässyt hehkuttamaan tapahtumaa niin Hesarissa kuin myös Ylen ruotsinkielisellä Vega-kanavalla. Alla ottamani selfie tältä aamulta kun unenpöpperöisenä odottelin studioon pääsyä.


Kommentit

  1. Kivaa, että tokenit talviuniltasi ja palasit blogiin ;-D. Tervetuloa takaisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Merja, kiva olla takaisin - en oikein itsekään tajua, mihin tämä aika on mennyt. Kevätvalo virkistää ja antaa energiaa :)

      Poista
  2. Hei terkkuja, kiva kuulla sinusta :-)!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti