Tuplasti rillejä - tervetuloa aurinko!

Heips ja hyvää loppiaista kaikille! On ollut ihmeellistä pitää näin pitkä postaustauko. Pyhät ja niiden välipäivät ovat jotenkin vaan luiskahtaneet menemään, syöden, jumpaten, löhöillen ja perheen kanssa touhuten. Joulupukki toi just niitä asioita mitä pitikin; esimerkiksi paljon erilaisia tuoksuvia voiteita, joita rakastan. Ja sittenhän se kiltti joulupukki toi mulle uudet rillit! Ne, joita jo jossain vaiheessa täällä esittelinkin. Mutta kaiken kukkuraksi se toi mulle myös saman malliset pokat aurinkolaseina, joissa voimakkuudet. Oon aika mielissäni. Voimakkuuksilla varustettuja sonnenbrillejä olen himoinnut niin kauan kuin muistan, mutta jotenkin olen vaan aina siirtänyt hankintaa eteenpäin. Mutta senpä pukki tiesi, ja päätti ilahduttaa mua nyt kerrassaan ällistyttävästi. Välipäivinä sitten kävin rillit noutamassa. Tässäpä nyt loppiaisaamuisessa stailaamattomassa ensiesittelyssä; Lunettesta hankitut firenzeläiset Antica Occhialerian rillit.
ps. kattolamppu heijastuu hauskasti noist linsseistä, toivottavasti lampun heijastus vaihtuu pian oikeaan aurinkoon!








Kommentit