Aurinkoinen takki

Huomenta! Jaanpa tässä nyt ihastukseni H&M:n nettikaupan kirjeestä pompahtaneeseen rotsiin. Minulle tulee eri firmojen mainoksia tietenkin aika paljon, enkä usein jaksa edes avata kaikkia sähköpostikirjeitä  ja -mainoksia. Parin päivän takainen henkkamaukka-kirje kuitenkin jäi kiinnostamaan siinä heti etusivulla aurinkoisesti säteilleen rotsin johdosta. Tässä pimeydessä tuollainen valonpilkahdus oli tervetullut. Olen pitkään funtsinut hankkivani juuri tuollaisen ylisuuren rotsin ja tämä edullinen ja raikas versio voisi hyvinkin olla hyvä optio. Mitäs tykkäätte? Löytyy siis H&M Verkkokaupasta....



Kommentit

  1. Ooh, pirtsakka tapaus ja sopisi hyvin omiin väreihisi. Terkkuja!

    VastaaPoista
  2. Mallista tykkään, mutta väri ei oikein ole minun makuuni. Samaa mieltä kuin FF, sinulle väri voisi olla oikein passeli!

    VastaaPoista
  3. Jep, tuo väri on varsin vaativa, mutta tiedän, että se sopisi minulle. Tykkään tuosta mallista myös ihan hirveesti, miten olikaan Merja, eikös sulla jossain vaiheessa ollu joku postaus samantapaisesta rotsista? Mustana/harmaana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan minulla, se oli siitä harmaasta Isabel Marant pour H&M:n takista, johon ihastuin ihan laakista ;-D. Olen edelleen aivan ihastunut siihen, näillä keleillä vaan täytyy tyytyä käyttämään untuvatakkia!

      Poista

Lähetä kommentti