Good hair day - sittenkin!

Tämä päivä alkoi harmaana, väsyneenä ja turhautuneena. Ja se näkyi myös peilistä. Pitkäksi ja muodottomaksi levähtänyt hiuskuontaloni ärsytti ja voivottelin sitä, kuinka tekis mieli mennä kampaajalle, mutta ei raaski.... Siinä murjotellessani Eki sanoi, että miksi et mene - mä piffaan!
Mieheni halusi piristää minua - kolmen sairaalareissun alle neljän kuukauden aikana reissannutta mököttäjää. Äkkiä puhelin käteen ja aikaa tilaamaan. Lähikampaamo oli saanut peruutusajan ja siitä tämä muodonmuutos sitten lähti. Olen tyytyväinen, todella - tämä tuli niin tarpeeseen. Kiitos rakas mies!


Kaksi ensimmäistä kuvaa ennen



ja seuraavat kolme jälkeen!


Sama naama kuitenkin, ei se mikskään muutu ;)

Kommentit

  1. Onnittelut uudesta lookista, tuo kerroksittaisuus on tosi kiva. Pitäisi varmaan käväistä kampaajalla itsekin, vähän ylipitkää täälläkin. Terkkuja, toivottavasti voit hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jeps olen kyllä itsekin ihan tyytyväinen, nyt voin pitää hiuksia auki enemmän. Ja vähän vaaleampi väri taitaa nuorentaa - sitä vastaan minulla ei ole mitään! Vointi on ihan hyvä olosuhteet huomioon ottaen. On kiva päästä vähän ulkoilmaan ja hemmotteluihin. Ihanaa viikonloppua sinulle!

      Poista

Lähetä kommentti