I'm back!

Oma koti kullan kallis! Vajaan viikon sairaala-täysihoidon jälkeen olen taas iloisesti kotona. Viikko hurahti kovalla vauhdilla Husin tarjoamassa täyshoidossa. Päivät täyttyivät turvallisista rutiineista; aamiainen, lounas, illallinen, iltapala, lääkkeet, labrat, röntgenit jne. Rutiineista huolimatta minulla meni vuorokauden ajat aika sekaisin, saatoin valvoa useita tunteja yöllä ja nukahdella päivällä. Etenkin yön hiljaisina tunteina olin äärettömän onnellinen ystävästäni Lumiasta. Olin sen verran sippis leikkauksen jälkeen, että en jaksanut paneutua esimerkiksi mihinkään syvällisempään kirjallisuuteen, mutta Nokia-ystäväni tarjosi minulle vaikka mitä ajanvietettä. Sain reilusti aikaa paneutua kaikenmoisiin sovelluksiin enkä koskaan ole tarkistanut sähköpostejani tai fb-päivityksiä niin usein kuin tällä viikolla.

Käytin myös hyväkseni laitteen kameraa, ja tässä nyt vähän fiiliksiä ja näkymiä viikon varrelta.

 
Leikkaussalimekko, lämmintä flanellia - mätsää hyvin ballerinoihin...

 
vuodenäkymiä ja
 
 
 ravintoa eri muodoissa

 
 
 

 
onneksi oli mukana piristävät pussukat ja

 
sain myös vähitellen ylleni omat byysat
 
 
 
Tästä se lähtee - toipilas on väsynyt mutta toiveikas

 
Nyt viivakooditkin ovat jo roskiksessa :)

Kommentit

  1. Tervetuloa takaisin ja hyvää kesäkuun alkua.
    t FF



    VastaaPoista

Lähetä kommentti