Tommyn kyydissä

Eilen olin ratikka-ajelulla! Eihän siinä oikeastaan ole mitään kummallista, ajelen ratikalla vähän väliä. Mutta eilinen ajelu oli vähän toisenlainen; se oli Tommy Hilfigerin ajelu. Tai siis ei Tommy sitä itse ollut järkännyt, vaan Elle -lehti yhdessä Tommy Hilfigerin uuden liikkeen kanssa. Mutta silti. Ratikka oli sellainen vanha - oisko 60-luvun mallinen - nykyään tilausratikkana toimiva kivasti koliseva kulkuväline. Olen aika usein itse opastanut sellaisissa, mutta tämä oli eka kerta kun pääsin ihan vaan kyytiin siemailemaan jo tutuksi juomaksi muodostunutta Fresitaa. Puolen tunnin aurinkoisen rundin jälkeen päädyimme punaiselle matolle ;) ja siitä sisään Tommyn kauniiseen putiikkiin. Täytyy myöntää, että Tommy Hilfiger ei ole mun suosikkilistan ihan ylimpänä, tyyli on mulle ehkä vähän liian klassista, jos en sanoisi jopa snobia jotenkin. Löytyy mallistoista kyllä paljon kivaakin, tykkään esimerkiksi farkuista ja kauniista neuleista ja rotseista. Mulla taitaa olla Hilfigerin kipparitakki, joka on ihan favourite. Mutta mä en ole mikään piké-paita-ihminen... Toisaalta, Ekille löytäisin tuolta vaikka mitä, esim. kivan värisiä farkkuja ja hyviä paitoja. Eikä hinnatkaan ole mitään ihan överiks päätä huimaavia.

Tässä joitain pokkari-kuvia, olkaa hyvä!

Tästä se lähtee, Mikonkadulta, sää oli parempi kuin tänään...

 Retkelle lähdössä
 Tutuksi käynyttä juomaa
Ellen aina niin viehättävä ja hyvä tyylin omaava päätoimittaja

Mirva Saukkola toivottaa tervetulleeksi

 Ja kaikki liittyvät Hilfigerin klubiin - luonnollisesti
 Red Carpet...
 Vilinää...
 Kaupassa on paljon hauskoja yksityiskohtia
 Eri värisiä byysia, harmi, että pokkarin värit vähän heittävät - nämä ovat herkullisempia luonnossa, tai siis liikkeessä-
 Elle-lehtiä kasoittain, oman olin kyllä jo saanut himaan
mikäs tässä on ollessa

 tai tässä
Farkut on hyviä

 tässä lisää
 ja tässä naisten
 Hilfiger on tunnettu hyvistä neuleistaan, aika paljon sailor-tyyliä

näistä mä voisin viedä kaikki Ekille

 Pulopostia
 
 Vöitä, paljon värejä
 Tässä kans näitä mun suosikkivärejä
 
niinkun tässäkin

 Muistoja 60-luvulta
 

 lisää sisustuselementtejä - kirjoja ja

 Hilfiger-hummereita
 
 Kenkiä, ei ihan hirveen tyyriitä
 



 Piké-paitoja
 
 Mirva Saukkola ja stadinainen
 
 Ja yllätyspussi - olen todella iloinen kivasta kassista - kiitos!
 

Kommentit