Nectarinen oikea kellarimyynti

Käyskentelin tänään ihan muissa asioissa pitkin Iso Robaa kun törmäsin houkuttelevaan kylttiin; Nectarinen edessä oli ständi "vähintään -50%". Nuolet johdattelivat sisäpihan kautta syvälle klitsuun. Ja löytyihän sieltä vaikka mitä. Harmikseni, tai onnekseni ehkä, minulla ei ollut aikaa jäädä tutkiskelemaan runsasta tarjontaa. Juttelin joitain sanoja kivojen omistajien Mervin ja Päivin kanssa ja he kertoivat, että näitä klitsumyyntejä järkätään yleensä kaksi kertaa vuodessa. Mervi ja Päivi ovat itse asiassa minulle tuttuja parinkymmenen vuoden takaa, jolloin itsellänikin oli lafka Roballa. Tytöt olivat hekin juuri aloitelleet, ja yritimme vähän käynnistellä ja saada vauhtia kauppiasyhdistykseen. En tiedä, miten siinä sitten loppujen lopuksi kävi, mutta minä vaihdoin täysin alaa ja suuntauduin ihan muihin juttuihin. Olen aina välillä käynyt Nectarinessa, mutta en ole sattunut törmäämään omistajiin tai jos olen heidät nähnyt, heillä on ollut muuta meneillään just silloin. Nyt vihdoin esittäydyin ja jälleennäkeminen oli mieluisaa. On kiva huomata, että Nectarinella menee hyvin, he ovat pitäneet oman klassisen ja laadukkaan tyylinsä, joka vetoaa lukuisiin kanta-asiakkaisiin. Sittemminhän Nectarine on avannut myös kenkäputiikin Roballe vaatepuljua vastapäätä.
Sain luvan ottaa muutaman pokkarikuvan ja välittää aitoa kellarifiilistä tässä blogissa.
Myynti jatkuu koko tämän viikon, ark. 10-18, la 10-15.
















Kommentit

  1. Täällä taas minä! Sun blogi on osoittautunut hauskaksi ja hyödylliseksi, kun kun toimisto on just niillä hoodeilla, joista sä kerrot. Nyt mä oon junassa matkalla kohti Gävleä ja siitä vielä toisella junalla vähän pohjoiseen L: n luo

    VastaaPoista

Lähetä kommentti