Floran päivän kenkähurmos

Flooran päivän kunniaksi Facebookkiini pulpahti päivitys Minna Parikalta - siinä ollut kuva on nyt vaan ihan pakko laittaa tähän blogiin. Ahkerille lukijoille on käynyt varmasti ihan selväksi, että MP:n kengät ovat hurmanneet minut aika täydellisesti. Etenkin tämä kevät on taas ihan vastustamaton. Olen käynyt himoitsemassa etenkin juuri noita malleja. Liitän tähän vielä ton sini-nude kombinaation, joka ottaa ihan sydämestä. Voiko kenkiin rakastua?

ps. Muistitteko, että Maamme -laulu esitettiin aivan ensimmäistä kertaa julkisesti just Flooran päivänä vuonna 1848. Onnea Floorat, Kukat ja Maamme-laulu!


Kommentit

  1. Minulla ei ole koskaan ollut iloa sujauttaa Minna Parikoita jalkaan, joten utelenkin sinulta. Ovatko yhtä hyvät jalkaan kuin miten jännittäviltä näyttävät? Herkulliset ovat värit noissa popoissa pakko myöntää.

    (ps. käväisin kaivarin kanuunassa ja ilahduin siitä kuinka suuri ja täysi kirppis se oli. Hinta laatu suhteetkin olivat aika hyvin kohdallaan. Tykkäsin! Kiitos Ripsu kirppis postauksestasi! Olisi minulta muuten mennyt ihan ohi koko paikka)

    VastaaPoista
  2. Heippa Anna. Mun mielestä Parikat ovat mukavat jalkaan, jos vaan ostaa sopivan koon. Mulle on käynyt niin joidenkin kohdalla, että olen ostanut liian pienet - ajatellut, että ne venyy. Mutta eivät venykään;) Mutta on ne vaan niin ihanat! Kiva, että tykkäsit Kanuunasta, kaikki kehuvat sitä :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti