Kevyt välipala?

Taannoisella käynnilläni Hietalahden hurmaavassa hallissa päätin, että jos siellä joskus nautin lounaan tulee se olemaan Roslundin muhkea hampurilainen. Tänään tämä päätös sitten lunastettiin - tapasin ystäväni Sarin pitkästä aikaa ja me molemmat pisteltiin hampparit poskiimme silmiä räpäyttämättä. Jälkkäriksi kahvit Roberts Coffeessa. Maukasta oli. Ja suosittelen:)


Kommentit

  1. Kauppahallit ovat ihania, tykkään kovasti tunnelmoida niissä. Helsinki helliikin nyt kun täällä on kolme (- yksi remontissa oleva) kauppahallia.
    Me käymme paljon Hakaniemessä ja Hietaniemeen olen ehtinyt vasta kerran pikaisesti pyörähtämään. Olen haaveillut ehtiväni lähi viikkoina sinne kahvittelemaan minäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Anna - sanos muuta, hallit ovan ihania - tuoksut, värit, ihmiset, herkut... Hakaniemen halli on ihanan perinteikäs, mutta Hietalahti on fantsu sijainen Vanhalle kauppahallille, toivottavasti se jatkaa vielä Kauppahallin rempan jälkeenkin toimintaansa. Kivaa viikonloppua sulle, Anna!

      Poista
  2. Moi R, se olen minä. Sitä mä vaan että kiitos viimeisestä. Nyt löysin taas tänne. Mekin oltiin tänään äidin ja Hellun kaa Kaivarin rannoilla ja Uunisaaressa sekä tietty Kanuunassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Kiitos vaan itsellesi! Stadi on nyt parhaimmillaan kun se heräilee pitkältä talviunelta:)

      Poista

Lähetä kommentti