Punavalkoinen viikonloppu

Olen viettänyt suuren osan viikonlopusta punavalkoisissa tunnelmissa. Olen nimittäin toiminut aika aktiivisesti liikuntaseura Friskis&Svettis ry:n parissa. Olen blogissani tainnut jonkun kerran mainita tämän hyvän liikuntaseuran. Ainakin joulujumppapostauksessa ja viime kesän/syksyn jutuissani kirjoittelin jotain tähän liittyvää.  Minähän perustin Friskis&Svettiksen Suomeen 21 vuotta sitten ja tämä mainio seura on esimerkiksi ollut puistojumppakulttuurin uranuurtaja Stadissa. No, nythän ei puistoissa voi jumpata, mutta kohta on taas kesä ja kaikki pääsevät Kaivarin nurmille kirmailemaan. Sitä ennen voi käydä sisäjumpissa verryttelemässä tai osallistua ulkoliikkaryhmän tarjontaan - hölkkään, juoksuun, sauvakävelyyn tai patikointiretkiin. Huhtikuussa on mahis osallistua myös juoksukouluun jos haluaa aloittaa juoksuharrastuksen. Euroviisupäivänä 18.5 järkätään myös ilmainen euroviisujumppa Merihaassa.

Mä ohjasin vuosikausia jumppia, nyt olen vähän höllännyt ja muutenkin ollut taka-alalla seuran toiminnasta. Tai olin taka-alalla, syksyllä mua pyydettiin hallitukseen ja tässä sitä nyt ollaan. Joka päivä on jotain jännää touhuttavaa, kokouksia ja apurahahakemuksia jne. Mä oon just sellainen tyyppi, että jos johonkin ryhdyn, niin teen sen täysillä. Mutta onhan tällainen liikuntaseuratoiminta kyllä palkitsevaakin - hyvän asian kanssa kun touhutaan. Kannattaa muuten tutustua Friskiksen toimintaan; tehokasta ja hauskaa liikuntaa kaikille ja edullisesti!

Viikonloppuna oli ohjaajien virkistys- ja koulutuspäivä. Alex ohjasi hyvän jumpan ja ulkoliikkaohjaajat vetivät hienon lenkin. Sen jälkeen juteltiin ja naurettiin ja parannettiin seuran toimintaa. Urheilutankkaukseen saatiin mm. pitsaa. Tässä vähän tunnelmia!





 

 
Ja pitsa maistui!

Kommentit