Päivän asu - hauska liivi ja sievä kellohame

Enpä olekaan vähään aikaa esitellyt vaatekaappini sisältöä. Tänään vois esitellä yhden suosikkisetin, nimittäin Xenia Designin liivin ja Designers Remix Collectionin hameen. Xenia Design on vanha tuttu siitä postauksesta, jossa esittelin avaruus-peplumini. Xenian suunnittelemat moniulotteiset, jotenkin veistokselliset, vaatteet ovat aina täynnä yllättäviä yksityiskohtia samalla, kun ne mun mielesta aina korostavat kantajansa parhaita puolia. Tai siis musta ainakin tuntuu siltä, että mallit jotenkin sopivat mulle; ne ovat kapeita sieltä mistä mäkin olen kapeampi ja levenevät just siitä, mistä minunkin vartaloni levenee (lue:lantio!). Siten voi aina leikkiä, että vaan vaate levenee, en minä. Heh. No, mutta minä olen kyllä kovasti tykästynyt Xenian tyyliin, ja sitäpaitsi nämä vaatteet ovat varsin hyvälaatuisia ja viimeistely on huippuluokkaa. Tämä liivi tekee asusta kun asusta vähän jännittävämmän, se käy ihan vaikka farkkujen tai minkä vaan alaosan kanssa. Tuo hame puolestaan on ikivanha Stokkalta hankittu suosikki. Se on välillä levännyt unohduksissa, mutta en onneksi kuitenkaan koskaan ole edes  harkinnut sen hävittämistä. Hamekin on monikäyttöinen, sitä voi käyttää melkein kaikkien puseroiden ja jumppereiden kanssa samoin kuin kaikkien jakkujen, nahkiksien ja tällasten vähän lyhyempien liivien kanssa.


Kuten tavallista, tein taas tämänkin fotosession villasukat jalassa, tukka sekasin - hyvin edustavaa...











Kommentit