Yhtä juhlaa?

Kun näitä mun blogipostauksia lukee, voi ehkä saada sen vaikutelman, että elämäni on pelkkää juhlaa. Mutta kyllä mä pesen pyykkiä, siivoan, tiskaan ja oon sekä väsynyt että kiukkuinen - uskokaa pois. Ja kyllä mielessä on usein huoli lähimmäisistä ja ystävistä ja hätä maailman menosta. Olen kuitenkin ajatellut, että tämä blogi saa mielellään ollakin sellainen hyvän mielen blogi, jonka avulla myös itse jäsennän ja näen, kuinka paljon pienistäkin asioista voi nauttia ja saada hauskempaa sisältöä arkeen.  Mutta toisaalta; on meillä aika paljon juhlia, merkkipäiviä ja hauskoja tapahtumia ollutkin viime aikoina. Nyt viimeks eilen. Ja siitä ajattelinkin kertoa.

Eilen tuli nimittäin kuluneeksi 12 vuotta siitä kun tapasin nykyisen mieheni Ekin. Ja vuotta myöhemmin, tapaamisemme vuosipäivänä, 11 vuotta sitten, menimme kihloihin ja saman vuoden syksyllä menimme naimisiin. Meillä on ollut tapana juhlistaa myös tätä päivää, vaikka hääpäivästäkään ei ole kuin noin kolme kuukautta. Usein olemme illastaneet ravintola Mai Thaissa, sillä siellä illastimme kihlajais-iltanakin.  Nyt kuitenkin, kun Eki oli yrittänyt saada sieltä pöytää, ilmeni, että ravintolassa on meneillään omistajanvaihdos tms, eikä sinne meno tuntunut niin hyvältä idealta. Mutta ei hätää. Eilen kotiin tullessani pöydällä oli ruusuuja, kaunis käsintehty kynttiläasetelma sekä piccolo-pullo kuoharia. Ja uusin Damernas Värld! Sitten sain päättää menemmekö ulos syömään vai tekeekö mieheni minulle illallisen. Valitsin ihanan koti-illallisen; karitsan filétä, tomaatti-mozzarella-salaattia ja lisukkeita. Punaviinin kera. Olen aika hemmoteltu, täytyy myöntää.  Kiitos!

Kuvat välittänet ainakin osan fiiliksestä. 

 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
<

Kommentit