Päivän pähkäilypähkinä - Maxine

Minulla on pitkään ollut tarve löytää hyvä kassi/laukku, johon saisin kameran, lehtiöt, bag organizerin ja kaiken muun sälän mahtumaan. Mulla on aina kamera mukana, ja nyt se on keikkunut siinä sitten kaiken kaman päällä aika vaarallisesti. Ens viikolla alkaa myös muutamat täydennyskurssit yliopistolla, niidenkin muistiinpanovälineet ja muut tilpehöörit ois hyvä saada mahtumaan mukaan. Kuten viisas lukija tästä alustuksesta ymmärtää, olen nyt perustelemassa tarvetta saada uusi kassi - eikä mikä kassi tahansa vaan nimenomaan himoitsemani Minna Parikan Maxine. Maxinehan on Parikan klassikko, sitä on ollut tarjolla jo vuosia, vain värit ovat vaihtuneet. Syksyllä bongasin mulle sopivan kombon; ruskea/sinisen. Nyt alen alettua päätin vesijuoksureissulla käydä tsiigaamassa, josko se ois Aleksilla Parikan sale-hyllyssä. Ja jees - siel se on. Sovittelin kamerat ja kamat sisään, laukku on just sopiva! Joululahjarahasta ois viel vähän jäljellä, joten....
Nyt se Maxine on siel varattuna mulle huomiseen klo 15:een - haenko sen sieltä vai en?

Kommentit

  1. Hae ihmeessä, jos nyt jätät sen ostamatta luultavasti kadut ;-D. Nimimerkillä: kokemusta on....

    VastaaPoista
  2. Heippa Merja - niinpä...:)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti