Rotsi ja enkeli

Lupasin eilen postata tähän kuvan mun uudesta Parajumpers-toppiksesta. Olen siitä ihan äärettömän onnellinen. Takki on lämmin ja sporttinen, just sellanen, jota olen koko syksyn etsinyt. Ja koska budjetti ei ihan riittänyt siihen Nómadin parkaan, niin tämä oli ihan mahtava vaihtoehto - tätähän en jostain syystä ollut kyllä listannut siihen muutaman päivän takaiseen top-kolmeen, mutta se ilmaantuikin mustana hevosena kisaan. Uskomatonta mikä tuuri, että Parajumpers oli eilen edustettuna Olivia Live-tapahtumassa, siellä tää rotsi mua odotti!



Tein eilen myös toisen tärkeän hankinnan, ostin nimittäin vuotuisen joulukoristeeni. Minulla on tapana joka vuosi ostaa joku uusi kiva joulukoriste ja tänä vuonna valinta osui enkeliin. Simonkadulla on Kellopeli Lifestyle Clinic -niminen hauska sisustusliike, jossa on ääretön valikoima kaikenlaisia sisustus- ja lahjatavaroita. Hiffasin siinä ohimennessäni ikkunassa kivoja puisia enkeleitä, joilla jokaisella oli joku musiikki-instrumentti - kaipa he edustivat taivaallista soittokuntaa, luulisin. Minusta reippaimman näköinen oli enkeli, joka soitti torvea.

Näitä torvensoittajaenkeleitä oli vain yksi jäljellä, viulu- ja harppuunaenkeleitä oli useampia, eli jos haluan kartuttaa soittokuntaani, voin hakea lisää. Mutta aloitetaan nyt tällä. Hän on todellakin hyvin soma, eikö vain?

Kommentit