Viikonlopun juttuja

Viikonloppu alkoi kivasti perjantaina, kun mentiin Ekin bändikavereiden kanssa Farougeen syömään. Safka just niin hyvää kun pitikin, ja seura luonnollisesti myös. Meil on tapana ehkä noin pari kertaa vuodessa yrittää saada jengi kasaan ja mennä johonkin sopivaan raflaan vähän päivittämään tilannetta. Farougen jälkeen mentiin viel jälkiruokadrinksulle Annankadun William K:hon. Siel en ole käynyt vuosiin, mutta se on edelleen ihan viihtyisä ja tarpeeks rauhallinen pubi.

Eilen aamulla nousin aikaisin ja laitoin itseni kuntoon, koska olin siinä uskossa, että mulla olis opastuskeikka. Kävelin aurinkoisen Stadin läpi satamaan ja odottelin dösää ja jengiä. Ketään opasta kaipaavaa ei ilmaantunut, ja kun sit aloin selvitellä mulle ilmeni, että keikka oli peruttu jo elokuussa. Heh, no, tulipahan saatua pieni lenkki ja herättyä.

Siitä mä sitten menin mun vanhan koulun - Töölön Yhteiskoulun - satavuotisjuhlaan. Oli aika nostalgista pyöriä paikassa, jossa tuli vietettyä yhdeksän tärkeää vuotta elämästään. Hyvä koulu ja hyvät juhlat. Iltajuhlaan en ollut ilmoittautunut, alkoi vähän melkein harmittaa, etten - siel ois varmaan ollut aika hyvä fiilis, uskoisin.

 
 Iloinen koululainen skolen porttikongin vieressä - nastaa tulla skoleen, kun punanen matto on rullattu - ei se ihan noin ollut sillon mun aikaan...
 
Koulun safkakin näyttäa vähän herkullisemmalta - tosin tää
tais olla nyt poikkeus, tämäkin. Sitäpaitsi nää herkkupalat
kuoharitarjoiluineen oli järkätty jumppasaliin


Tää sunnuntai on alkanut Ruotsin telkkarin Nyhetsmorgonin tsekkailulla. Toi päivittäin tuleva  ajankohtaisohjelma on ihan paras kaikista aamuohjelmista. Se on jotenkin paljon freesimpi ja monipuolisempi kuin nää Suomen kanavilta tulevat. Uutisten ja ns. vakavien aiheiden lisäks tässä aina käsitellään myös kevyempiä aiheita, muotia, leffaa ja sellasta - paljon letkeemmin kuin meillä.

Nyt mä taidan mennä kuntosalille, otan pienet keskivartalotreenit ja sit funtsin sen jälkeen, miten tää viikonloppu vois jatkua.

Hej så länge;)

Kommentit