Kympillä kellarista

Ei ole tainnut jäädä kenellekään epäselväksi, että Dots-putiikki on yksi mun suosikkiputiikkejani tässä meidän kulmilla. Dotsin kellarimyynnit ovat jo muodostuneet miltei legendaarisiksi, sieltä kun saa kledjuja ihan naurettavaa korvausta vastaan. Mä en luonnollisesti, enkä periaatteessa, tartte yhtään mitään, mutta sit taas toisaalta aina on käyttöä yhdelle tai jopa kolmelle topille ja tunikalle. Ja sitäpaitsi, olenhan kasvanut sen verran, että en ihan kaikkiin vanhoihin vetimiin edes mahdu, kuten aiemmin todettiin. Ja onneksi mulla on Linda ja Tiina, joille voin sitten kierrättää omia romppeita ja/tai sitten jossain vaiheessa taas kierrättää jonkun kirppiksen tai hyväntekeväisyyden kautta.

No, siis, kellarista löytyi kolme just hyvää yläosaa, kaikki kivoja, persoonallisia ja helppokäyttöisiä ja mikä parasta: jokainen maksoi vaan kympin Kellarimyynti jatkuu Freda 32:ssa kymmenenteen marraskuuta saakka. Vielä ehtii, suosittelen!

 
 Rotsirekistä löytyy esimerkiksi hyviä jakkuja ja toppiksia
 
 
 Mun frendi, Ulla, tsiigaa hyviä Oxxon koruja, liikkuu vitosella
 
  
 
ja kympillä
 
 
Kivoja nahkaruusukkeita, Oxxolta nekin
 
 
Ouin hyvänväriset huivit
 
 
Nahkalaukkuja Stylesnobilta 
 
 
 
 Käärmepussukat myös Stylesnobilta
 
 
 ja kengät kans
 
 
 Nää kaks It's all about Even juttua tarttuivat mukaan, kiva mekko ja mukava tunika, molemmat kympin (luonnollisesti paremman näköiset mun päällä...)
 
 
Kolmas hankinta oli niin ikään Even niittimekko, kuten näkyy; sekin kympin!

Kommentit