Koulumatkalla

Osuin tänään Aleksilla H & M:n Anna Dello Russon malliston lanseeraukseen. Olin matkalla espanjan tunnille, mutta uteliaisuus vei voiton ja kipaisin sisään tsiigaamaan mitä kaikkea mallistoon kuuluu. Olin kyllä tosin saanut jo ennakkomeiliä kyseisestä mallistosta, mutta en ollut ehtinyt perehtyä tarjontaan oikeastaan yhtään. Wautsi, mitä juttuja, siis todellakin hauskoja asusteita - pääasiassa koruja, kenkiä ja laukkuja. Olin paikalla noin klo 09, ovet oli avattu jo 08.00. Henkilökunta kertoi, että sillon 08.00 oli ollut kova ryysis. Niinhän on aina, kun H & M lanseeraa jonkun design-malliston. Mutta sillon yhdeksältä oli vielä kaikkia juttuja jäljellä.

Must vähän tuntuu, että suomalaiset eivät ole yhtä hulluina kaikkeen tällaseen glitteriin, kun esim. Ruotsissa ollaan. Mutta kyllä mun mielestä me tarvitaan just tällasta kimalllusta tähän syksyn ja talven pimeyteen.

 
Punainen matto ja musaa kajareista - kivaa piristystä työmatkalaisille
 
 
 Tavaroiden edulliset hinnat kattavat tuskin edes noiden upeiden rasioiden kustannuksia
 
 
 Päheetä, ei voi muuta sanoa!
 
 
 Pikkujoulukimallusta
 
 
 ja lisää
 
 
Hitsi mitä koruja, ja noi rillit... mä hengästyn innosta
 
 
 En mä ainakaan tollasta matkalaukkua raaskis chekata sisään, mutta nää onkin kabiinilaukkuja
 
 
 Sexy boots ja tähän varta vasten valmistetut mallinuken osat
 
 
 Siis en tiedä onks toi päähine varis vai mikä, mut aidolta linnulta se näyttää, ihana!
Tai se on varmaan harakka, eiks harakat diggaa kaikesta kiiltävästä?
 
 
 Hyvät duunikengät
 
 
Näist vihreistä timskuista mä tykkäsin eniten

Kommentit