Kaunis vati

Mulla on uskomattomia kavereita! Nyt mun entinen koulukaveri ja nykyinen vesijuoksukaveri, Ani, halus huomioida mun valmistumisen tarjoamalla safkat ja kuoharit Hagiksen italialaisessa Da Vinci -ravintolassa. Kapakan nimi sopiikin hyvin mun pääaineeseen, taidehissaan. Aluksi otettiin piccolo-pullot kuoharia ja sitten pizzat ja tiramisut. Mä en syö pizzaa niin kovin usein, mutta nyt teki mieli vesijuoksun jälkeen vähän korjata hiilari- ja muuta energiavajetta ihan kunnolla. Mä valkkasin päälle mozzarellaa, artisokkaa, katkiksia ja kirsikkatomaattia. Ja hirveesti valkosipulia ja oreganoa.

Tässä oli mun mielestä huomioimista jo kerrakseen, mutta sitten Ani vielä halusi antaa mulle lahjaksi itse tekemänsä hulppean keramiikkavadin. Kyllä mua nyt on juhlittu - kiitos kaikille!!

 
Anin tekemä kaunis keramiikkavati - ihanan iso, hyvä just hedelmille!

Kommentit