Gee-viitosen ylläri











Just kun olin päässyt sanomasta, että nyt maisteri- ja muut juhlat on juhlittu, niin tuli vielä yks ylläri. Mun G5-leidikaverit yllättivät mut ihanasti antamalla mulle 20-tuhat luvun muotia käsittelevän opuksen ja ihanan boxin belgialaista suklaata. Oltiin keräännytty Irmalle meidän "sääntömääräiseen palaveriin" ja siellä naiset sitten ojensivat mulle tämän aivan mainion lahjansa. Illan aikana, päivitysten lomassa, siemailimme Thaimaan ananasdrinkkejä ja syötiin Thaimaalais-tyyppistä safkaa. Seuraava G5-tapaaminen on sitten mun luona parin kuukauden kuluttua - mitä ihmettä mä tarjoaisin?


 Huomioi fantsu kuva tossa onnittelukortissa. Kirjassa on jokaiselle vuoden päivälle oma muotiin liittyvä ajatus - loistavaa. Tämän päivän muotiajatus on Reed Krakoffilta:
"If clothes can help you see yourself on your best day, why shouldn't every day be that day."

Kommentit