Destiny

Aikoinaan mä hehkutin Porvoon vanhassa kaupungissa, Remun Porvoon Linnassa Jokikadulla, sijaitsevaa Våga-liikettä. Tais olla vuosi sitten kesällä. Olin rakastunut niiden koruihin ja Eva i Walla -vaatteisiin. Tosta just innostuneenahan mä kävin kans siel Stokiksen Eva i Walla -liikkeessä joku aika sit. No, viimeks kun kävin Porvoossa niin huomasin, että Vågan nimi oli muuttunut Destinyksi. Ne kertoi mulle, että nimenvaihdos johtuu siitä, että Stadiin on avattu heidän pääliike, jonka nimi on Destiny. Eli yhtenäisyyden vuoksi myös Porvoon liike on nyt Destiny. Stadin Destiny on avattu jo huhtikuussa, mutta en ole kerinnyt käydä siellä, enkä itse asiassa ollut edes oikein ymmärtänyt missä se sijaitsee. Tänään kuitenkin, palatessani opastuskeikalta, kävelin Eteläespaa pitkin ja siinähän se oli, entisen Papagenan paikalla. Aivan hurmaava liike, täynnä mitä ihanampia tavaroita, huonekaluja, koruja ja vaatteita. Olin äimistynyt, niin kaunis se koko kauppa oli, ja on.

Otin joitain kuvia, mutta mun kuvat ei tee oikeutta tälle mestalle, mut ehkä täst saa vähän käsitystä kuitenkin.



Kadunpuoleinen osa, vaatteita, huonekaluja ja sisustustavaroita. Papukaija ei ole elävä...

 
Purkkeja, maljoja, kynttilöitä, sulkakynä...

 
 Vågan koruja pilvin pimein...
 

 Ja lisää tilpehööreja, mua innosti noi korupuut, tai siis telineet, joihin voi ripustaa koruja. Mulla on yks jonka ostin Daystä, mutta tääl Destinyssä on useita eri versioita, pieniä ja isoja, mä tarttisin lisää.


 
 

 
Tavaraa jokapuolella, henki salpaantuu...


Vaalea takahuone oli kans vaan niin viehko, ihanaa runsautta


 
Kivoja kaikkia sormuksia ja sellasia, kaikki niin herkullisesti tarjolla


Eva i Walla-vaatteita ja mielettömän päheitä bootseja...

 
Tosta Savoyn vierestä sisään toiseen maailmaan!

Kommentit

  1. Tehtiin Amiksen kanssa Espa-kierros kesäkuussa, ja silloin piipahdettiin liikkeessä. Puhutaan siitä edelleen nimellä Se, miss oli valkoinen huone.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, eikö olekin hurmaava kauppa:)

      Poista

Lähetä kommentti