Kenkäkaappi muotoutuu

Mä olen vihdoin päässyt siihen vaiheeseen, että kenkäkaapin hyllyt on melkein paikoillaan. Hätistelin Ekiä jeesaamaan mua poraamisessa, ja saimme kuin saimmekin neljä lisähyllyä kiinnitettyä. Mä olen nyt sitten yrittänyt järjestää noita kenkiä hyllyihin, mutta ei se kauheen helppoa ole. Tässä on nyt suurin osa mun kengistä, sandaalit ja jotkut kesäkengät ovat viel hajallaan eteisessä. Mutta voiton puolella ollaan. Kiitän itseäni siitä, että olen myynyt ja antanut pois suuren määrän popoja, enhän mä edes muistanut kaikkia näitä. Nyt olen tehnyt vakaan päätöksen olla hankkimatta lisää kenkiä, aion ensin käyttää nää loppuun...

No, mä en ole kuitenkaan vielä oikein osannut päättää, säästäisinkö kenkälaatikot vai en. Osalla kengistä on omat alkuperäiset laatikot tallella, osan laatikoista olen heivannut jo aikapäiviä sitten. Eli siks tässä on nyt laatikoita myös mukana. Tästä se järjestys kuitenkin muotoutuu, olen tosi tyytyväinen!


 
Tässä se kehittyy, kenkäkaappi. Isommat laukut ja kassit saivat
taas ripustautua tohon vaatenarikkaan. Huom. ihanat puiset tikkaat, jotka oon
lainannut mun vanhemmilta. Ne taitaa vahingossa jäädä mulle, jollei mutsi ja faija
pyydä niitä takas... :)

Kommentit