Yhtä juhlaa - tai kahtakin

Synttäririemu jatkui vielä tänä sunnuntaina, kun kokoonnuttiin Lindan pojan, Lukaksen, 9 v. synttäreitä viettämään. Siinä sivussa huomioitiin vielä munkin synttäriä. Lukke ja broidi Wille olivat terästäneet blondia hius-lookkiaan sinisellä värillä; mikäs ois sen coolimpaa. Luken kakkukin oli mietä coolein, mutakakku vadelmilla ja siihen viel jätskiä lisäks.

Mä sain puolestani Tiinalta vielä synttärikukan, lahjan olin jo saanut. Mutsi ja faija olivat hankkineet mun arvolle sopivan hienon kortin - he olivat muistaneet mua lahjalla jo aikaisemmin :)

Linda antoi mulle lahjakortin Korresiin, spa-jalkahoitoon - jotain sellasta mä olin toivonutkin ihan hirveesti.

Nyt sit pitäis jotenkin palata vähän normaalimpaan päiväjärjestykseen. Olen kuitenkin vielä toipilas, eli ei mun ihan hirveesti viel varmaan tartte saada aikaan....

Päivänsankarin koristelema kakku - herkullinen!


Veljesten siniset hiukset ja uusi peli

Huom: To a Wonderful Daughter -kortti faijalta ja
lahjakortti spa-jalkahoitoon Lindalta - mulle!

Kommentit