Synttäri-iloa


10 ruusua appivanhemmilta - upeeta!
Mulla on synttärit ystävänpäivänä. Se on loistava juttu, koska just sen takia niin moni muistaa onnitella mua - ja siitähän mä luonnollisesti olen äärettömän mielissäni. Ja nyt kun vielä olen toipilaskin, niin se vielä vähän lisäs tätä mun huomion saantia... Mun appivanhemmatkin lähetti mulle 10 kappaletta ihania ruusuja - piristeeksi toipumiseen, synttärionnitteluksi ja ystävänpäivän kunniaksi. Toisesta huikeasta yllätyksesta vastasi rakas mieheni Eki; häneltä sain iskuporakoneen! Olen nimittäin jo kauan jankuttanut, että jokaisessa itseään kunnioittavassa perheessä täytyy olla iskuporakone. Ja jos Eki ei poraa, niin minä poraan, ei se voi niin vaikeeta olla. Sitäpaitsi mä tarvitsen ehdottomasti lisähyllyjä mun tulevaan kenkäkomeroon. Sit sain toivomaani raikasta suihkugeeliä Tiina-tyttäreltä. Lindan lahjan saan sunnuntaina, kun meillä on yhteissynttärit Lukaksen (9 v) kanssa. Hyvän päivän päätti thai-ruoka-illallinen.
En taaskaan voi valittaa yhtään mistään!


 
ja oli itse pakannut porakoneen - suloista
Tälle porakoneelle tulee käyttöä, kunhan vaan hiffaan
miten se toimii
Eki haki thaikkuruokaa



Suklaanamusia jälkkäriksi


Kommentit