Välipäiviä, remppaa, Varesta ja Namua...

Wauuu - mulla näyttäs olevan 100 postausta tässä blogissa! Olenkin ihan kivasti ja säännöllisesti skrivaillut, mut nyt oli sit vähän pidempi väli. Väli johtuu luonnollisesti välipäivistä:)

Suihku; vesieristeet on tehty, lattia kaakeloitu,
seiniä kaakeloidaan just...
No, jotenkin vaan ei ole tullut logattua sisään tähän, oon viettänyt aika paljon aikaa tossa sohvalla telkkarin edessä. Mut nyt kun aloin kelata, niin huomaan, että olen mä muutakin tehnyt. Duunia en oikeestaan kyllä yhtään, mutta oon tapaillu joitain frendejä ja käynyt suihkussa ja pikkutreeneissä tossa Fressissä.

Meidän remppa ei siis ole vieläkään valmis - kohta tulee puol vuotta täyteen  Aika hidasta on touhu ollut, tulee tuskan hiki kun funtsii miten tää on edennyt. Nyt ollaan tosin jo voiton puolella. Mutta siihen asti täytyy sitten vaan kärsivällisesti käydä muualla suihkuissa. Ja onhan meillä siis pikkuveski, jos on mahis vähän raikastaa itseään. Mutta siis meidän rajut kaappiräjähdys- ja raivausproggikset ovat kaikki edelleen aika vaiheessa. Tässä alkaa jo tottua tähän sekmelskaan. Vieressä ja alla vähän tilannepäivitystä kuvien kera....
 
meidän pikkumakkari - vähän ahdasta

johtosotku
ja välikkösotku
Päivät ovat menneet siis aika iisillä moodilla - en ole paljon hommia tehnyt, mitä nyt vähän funtsinut tota mun taidehissan graduani, jonka aion tässä tulevan vuoden aikana laittaa purkkiin. Tähän graduproggikseen kuuluu se, että mulla on varsinainen tutkijan kammio tässä vähän niinkun keskellä olkkaria. Sit se tutkijan kammio täytyy aina feidata jonnekin piiloon, kun tulee jengii käymään tai kun tarttis käyttää tätä isompaa ruokapöytää. Mul on varmaan siis sata gradua varten lainattua kirjaa, jotka kerää pölyä tässä ympärillä. Nyt niihin tarttis luonnollisesti kans tutustua vähän tarkemmin.

Eilen oltiin tsiigaamassa uusin Vares-leffa Bio Rexin ensi-illassa ja sen jälkeen käytiin jatkoilla Citycenteriin avatussa Namussa. Mä diggasin leffasta kyllä tosipaljon. Se oli kivan viihdyttävä, sopivasti jänskä ja roolisuoritukset olivat ihan hulppeita. Sen treilerin löytää esimerkiksi facebookista etsimällä Vares - kaidan tien kulkijat. Toi pikkukuva on napattu sieltä. Ekikin näkyy leffassa Kari Tapion vieressä erilaisten kitaroiden takaa muutaman kerran:). Ja oli nostalgista päästä Bio Rexiin, sehän ei einää toimi tavallisena leffateatterina, vaan siel järjestetään mun käsittääkseni just vaan tällasia erikoisnäytöksiä. Tykkään Lasipalatsin funkisinteriööristä paljon - ihanaa, että se on säilytetty.

Namu oli kans kiva tuttavuus, vaik ei se sellanen mun mesta oikeestaan oo - mut kiva oli nähdä sekin. Enkä mä ollut käynyt uudistetussa Makkaratalossakaan, joten sekin tuli nyt sit hoidettua. Näpsin siinä odottaessa joitain kuvia rakennuksen sisältä.


Uutta Citycenteriä Namukerroksesta alas

Citycenterin sisäkatto - kuin upea tähtitaivas

Citycenterin logoseinää - piilokuva myöskin


Namun sisäänkäynti

Kommentit