Kynttiläkruunuja

Hagelstamilla viime vuonna
myyty empiekruunu - tällainen
miellyttäis mua - mut tän tyyppisestä
saa kyllä pulittaa maltaita...
Kohta tää ikuisuusremppa valmistuu - voi olla, että meil on kylppäri jo parin viikon kuluttua ja sitten päästäs kohentamaan myös muita paikkoja. Keittiö-ruokatilaproggis ei oikeestaan sisälly tuohon varsinaiseen remppaan, mut me siis haluttii sit saman härdellin lomassa vähän uudistaa sitäkin puolta.

Me saadaan vähän enemmän tilaa ruokailupaikalle, ja samalla mä haluaisin siihen ruokapöydän päälle uuden - tai siis ehkä vanhan - mut toisen valaisimen. Mä tykkään kaikist vanhoist lampuista ja muutenkin vanhast kamasta - ja tähän mä haluaisin vanhan kynttiläkruunun. Kynttiläkruunu ois kiva, kun sit ei tarttis aina käyttää sähköökään, vois sytyttää ne kynttilät vaan - se ois aika tunnelmallista.

Mä oon vähän pyöriny joissain antiikkiliikkeissä ja klikkaillu netissä - ja kyllähän noita löytyy. Ekaks mä ajattelin, et otettas sellanen kruunu mis on vaan kynttilät, mutta kyllä se sittenkin taitaa olla hyvä, et siinä on myös sähkölamppumahdollisuus.

Söpö pikkukruunu - mut
tää ois liian pieni ruokapöydän
päälle
Hintahaitari laaja - sehän on luonnollista, kun niitä häkkyröitä on niin monenlaisia ja kokoisia. Hinta riippuu kans esimerkiks siitä, onko kruunussa kristalleja, ja jos, niin minkälaisia - niitäkin on tsiljoona versiota.

Sit jos haluis olla säästäväinen, niin voishan sitä luonnollisesti ostaa Ikean kynttiläkruunuklassikon, sen sais alle kolmen kympin. Mut en o varma oisko siinä sit samaa fiilistä - hm - täytyy viel miettiä. Mä haluaisin kyllä kierrättää - siis ostaa jotain, jolla on jonkilainen  historia jo.


Hm, juu, kyllä messinkikruunukin vois olla hieno...

Tää oli kans Hagelstamilla  myynnissä viimevuonna - kävis tällanenkin - ehkä...

Ikean Sirligissä on kyllä hinta-laaatu-suhde kohdillaan - mut täs ei sit oo sähköä....


Kommentit

  1. Ehdottomasti Hagelstamilta empirekruunu:) ehdottaa mervi

    VastaaPoista

Lähetä kommentti