Crazy Sales

Freda lauantaina - ja Hullut Päivät!
Olen itsekin yllättynyt kuinka hyvin olen pystynyt välttämään kaikki tämän kauden alet. En ole tainnut hankkia mitään, enkä ole edes luuhannut missään ale-myynneissä.

En kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta näpätä kuvaa Crazyn Hullujen Päivien standist ja ikkunast.

Crazy on se Arja Hongellin omistama kivan hullu vaatekauppa Fredalla, joka on joskus jopa saanut maanlaajuista kuuluisuutta sillä, että se ilmoittelee omaa aleaan Hulluina Päivinä. Stocka on joskus vähän ärähdelly tästä, mut ei niillä oikeestaan pitäs olla mitään valittamista; Crazy on ollut olemassa 37 vuotta ja niiden alet on aina olleet nimeltään Hullut Päivät. Stocka onkin ehkä matkinut Arjaa....?

Mä kirjoitin Crazysta kans viime vappuna, tsiigatkaa!


Mä oon vähä himoinnut tota kettu-liiviä tos vasemmalla

Lumi on saapunut Fredallekin...
näkymä Crazysta

Kommentit