Villapaitaeditorial

Tänään mun pienet tyttärenpojat ovat mun luona viettämässä iltaa. Lättymässäilyn ohella ollaan pelailtu sekä tietsikka- että muita pelejä ja tsiigailtu piirrettyjä. Ja sen jälkeen suoritettiin muotikuvaus. Kuvaajana Lukas, 8 v, ja mallina mummi, siis mä. Olin aiemmin etsinyt lämmintä villapaitaa ja kaapista oli vyörynyt alas useita uudempia ja etenkin vanhempia jumppereita. Eli niitä sitten kuvailtiin.


Villapaitoja on tullut ja mennyt, mutta joitain on kuitenkin jäänyt kaappiin.


Ruotsalaisen ex-anopin magee hiihtopaita,
viiskytluvulta varmaan.


Vanhin paidoista on mun ruotsalaisen ex-anopin kiva hiihtopaita. Mä en ole raaskinut heivata sitä veks, mun mielestä se on todella kaunis. Ainoa vika siinä on, että se on vähän turhan karhea.

Toiseks vanhin taitaa olla mun Marlboro Classics 80-luvun lopulta. Sekin on aina välillä ollut käytössä, enkä ole sitäkään voinut hävittää. Se on ihanan iso ja lämmin. Ja jotenkin klassinen, käy aina, vuodesta toiseen.

Marlboro Classics - miesten paita
mallia kasari

Suht vanha on myös toi oranssi käsinkudottu kauneus, jonka mun tytär Linda toi mukanaan Ecuadorista vaihto-oppilasvuoden tuliaisena.


Oranssi, handmade in Ecuador

Muut ovatkin sitten vähän uudempia. Joku on ihan impulssiostos H&Mstä tai Vilasta. Tota valkoista lyhyttä paksua mä rakastan, se on Helsinki kympin Topshop-osastolta. Taisin hankkia sen viime vuonna.

Punaviherruutuinen paita on NYC:istä, ala-Manhattanilta.


Vain muutaman euron impulssiostos
Henkkamaukasta
toissajouluks muistaakseni

Unelman pehmoinen -
Helsinki kympin Topshop Unique

Ala-Manhattanilta - design by Iisli

Kymmenen egen löytö Vilasta

Ylpeä valokuvaaja, Lukas -
kiitos!

Kommentit