Saapaskasa

Mun raivausproggis siis etenee edelleen, hitaasti eikä yhtään niin varmasti.
On äärettömän vaikeeta luopua yhtään mistään. Jokaisen jutun äärellä pysähdyn, pyörittelen ja ihmettelen. Varsinkin silloin, kun on kyseessä rompe, johon mulla on tunne- tai muistoside. Ja kun kyseessä on vaatteet, kengät tai laukut niin sillon mä aina jotenkin ajattelen vielä joskus tarvitsevani niitä. Yritän koko ajan opetella luopumaan, viemään kirpparille ja antamaan pois. Joskus onnistun hiukan paremmin, välillä taas en millään pysty irtaantumaan mistään. Mielestäni olen kuitenkin harventanut kenkäkaappiani kunniallisesti - tai niin uskoin, kunnes totuus räjähti silmilleni tänään. Kasasin mun jäljellä olevat nilkkurit ja saappaat yhteen nurkkaan - ja hitsinhitsi - tälläinen kasa niist kuintenki muodostui. Nyt täytyy varmaankin karsia lisää, mutta en tiedä miten.....
Osa nilkkuri-/saapaskasasta...
Jotkut näistä pääsee luultavasti mun jalkine-esittely-jatkikseen, kunhan saan niitä vähän ojennukseen. Popot ovat vesivahinkorempan tiimellyksessä pölyttyneetkin jonkin verran, täytynee vähän putsailla ja harjailla sekä laittaa laatikoihin ja pusseihin.  




Kommentit