Sesonki vaihtuu

Syksy on aika jees! Ai miks - no siks tietenkin, että voi alkaa käyttää syysvaatteita. Siis eihän sitä kukaan määrää mitä vaatteita käyttää ja milloin, mut kuitenkin. Ainakin mun mielestä on kivaa, kun voi vähän vexlailla vuodenaikojen ja sään mukaan. Eli vaikka mä periaatteessa en ole kylmän sään enkä vesi- tai räntäsateen suuri fani, niin nää sääolosuhteet antaa aina hyviä syitä hankkia uusia romppeita, katsastaa vaatekaapin tila ja sellasta.

Muutamana päivänä mun varpaat on jo palellu aika lailla, ja siksi päätin tänään vaihtaa syysaikaan  ainakin jalkineiden suhteen. Kasasin täältä remontin ja vaate- ja kenkäkaappiräjähdyksen keskeltä kesäkenkiä ja sandaaleita yhteen kasaan. Osanhan olen jo onneks antanut Marjutille kirppalrilla myytäväksi, mutta kyllä tost viel pieni kasa muodostui. Joidenki sandaaleiden suhteen mä oon vähän nyt kahden vaiheilla; säästäskö vaiko laittaisko roskikseen tai veiskö vaikka viel suutariin. En tiedä. Voi olla että laitan ne nyt johki laatikkoon, ja sit katon ens keväänä, haluunko enää pitää niitä. Kokemuksesta kyllä tiedän, että keväällä haluun taas uusia sandaaleita, ja sitten ois hyvä kun ei ois noita vanhoja kaapit täynnä, vai mitä?

Kommentit