Muotipäivä

Tänään olen viettänyt muotipäivää!

Ekaks kävin Villa Tremondon ystis-myynnissä ja sen jälkeen Palonin asiakasillassa.
Villa Tremondohan on siis se agentuuri, joka tuo maahan esimerkiksi Ivo Nikkoloa, Oui- Set- All about Eve-, Gustav-, Stylesnob- ja Nougat- vaatemerkkejä sekä korumerkkejä kuten Oxxo ja Edblad. Näitä merkkejä saa mm. agentuurin omasta Dots-liikkeestä Fredalla. Ystismyynnissä oli luonnollisesti vaikka mitä ja tiukkaa teki pysyä budjetin rajoissa. Yks ihan oikea tarve mulla oli ja sen sainkin kyllä tyydytettyä. Mä oon siirtänyt nimittäin talvirotsin ostoa jo pidemmän ajan, tai siis olen tarvinnut jo pitkään sellasta lämmintä rotsia, joka ei ois liian pitkä tai liian lyhyt. Ystiksiltähän mä sit sen löysin. Ja mikä parasta, samaa rotsia olin käynyt vähän aikaa sit jo tsiigaamassa Dotsissa, mutta silloin se tuntui liian kalliilta mun opiskelija-keikkaduunibudjetille. Mut nyt tää mallikappale myytiin paljon edullisemmin, niin luonnollisesti se lähti mukaan :)





Kiinan dynastian sotilaat vartioivat
Villa Tremondon aarteita


Piilokuva, eli mä ja mun uus kipparirotsi
Villa Tremondon toinen omistaja Tiina
(vas.) ja ystis-löytöihin tyytyväinen
asiakas Kristina

Eerikinkadulla sijaitsevan yksilöllisiä indiemerkkejä edustavan Palonin asiakasillan teemana oli POGOSTICK Failure. Lontoossa juuri debytoineen merkin suunnittelijat ja omistajat Emmi Korhonen ja Minna Rytkönen kertoilivat ideoistaan ja ajatuksistaan ja esittelivät ensi kevään mallistoaan. Emmi ja Minna kertoivat firmansa perustamisesta ja elämästään.

Toistaiseksi kaikki tuotteet tulevat omasta päästä ja käsistä, mutta vaikuttaa siltä, että pian Minna ja Emmi joutuvat/saavat jo alkaa käyttää apuvoimia. Toiveena on pitää toiminta kuintenkin mahdollisimman lähellä Kuopiota, tai mieluiten just Kuopiossa. Palonin Minna oli yksi ihan ekoja, jotka huomasivat Pogostickin kivan tyylin ja otti Pogoa myyntiin.


Palonin Minna
Pogostick failuren ensi kevään mallisto on road trip-henkinen, rento, paljon college-matskua hyödyntävä 90-lukuvaikutteinen raikas systeemi. Mua viehättivät etenkin kivat hapsut, joita oli edelleen kehitetty esim palmikoimalla ja kiertämällä värikkäitä kankaita kirjaviksi pitkiksi pitkoiksi. Toppien ja mekko-tunikoiden linjat olivat epäsymmetrisiä kerrospukeutumista suosivia. Päänteiden ja helmojen saumat erottuivat kivasti.


Palonin Minnan äiti Helena hoiti
namukkaat tarjoilut



Pogostick failuren Minna ja Emmi

Palonin Minna esittelee Pogon mekkoa


Pogostickin magee mekko, hapsut
selässä



Road trip -henkinen paita, lyhyt ja hapsullinen
Vasemmalla Minna ja Emmi, oikealla kans Minna
 








Pogon kiva laukku, muistuttaa kukka-amppelia

Kommentit