Proggisjatkis...

Mä oon silloin  tällöin sivunnut mun erilaisia proggiksia, etenkin just salonki- ja vaatekaappisellaisia.

Olin jossain vaiheessa kai jotenkin jo voiton puolella, mutta sitten tulivat luonnonvoimat mukaan kuvioihin ja kaikki näyttää nyt alkavan alusta.

Vesitulvan jälkimainingit ovat nyt siinä pisteessä, että meillä tuuli vinkuu myrskyn lailla = hirmuinen kuivaus- ja ilmanpuhdistuspuhallin pauhaa yötä päivää. Lattian alta on löytynyt tiilimurskan, homeen, lautojen ja sepän takomien naulojen lisäksi myös rautatiekiskoja.... Aikamoista hommaa toi rakentaminen on ollut keisarillisessa suurruhtinaskunnassa - kaikki mahdollinen käytettiin. Se on kierrätystä parhaimmillaan. 
Etummaisena 1800-luvun lopun rautatiekiskoa,
loistavaa kierrätystä!
PS. tämä on siis meidän makkarin lattia tällä
hetkellä.
Iso vaatekomero on täytynyt tyhjentää, ja kamat on kasattu sit melkein kaikki yhteen ja samaan huoneeseen; siihen, joka oli jo saavuttamaisillaan salonki-statuksen. Nyt ei salongista ole tietoakaan. Vaatteet, kengät ja laukut  tunkeilevat nyt kaikki tossa röykkiössä ja taistelevat olemassaolonsa puolesta. Siel jossain silmänkantamattomissa on myös meidän sänky ja muita kodin välttämättömyyksiä.

No, toisaalta ihan hyvä, oon kovalla kädellä päässyt karsimaan - se aiempi karsinta olikin vain alkuklämmittelyä tälle nyt käynnissä olevalle suurrutitukselle.

Salonki nyt - huomioi laukkuviidakko ja vaatevuori!


Kommentit