Jalkinejatkis - japanilaista estetiikkaa

Chie Miharan kenkien taiteellisest yksityiskohdat
kruunaavat taiteellisen vaikutelman
Nyt aktivoidun jälleen tämän jalkinejatkiksen kanssa ja esittelen yhden mulle mieluisimmista kenkäsuunnittelijoista; Chie Miharan. Ekan kontaktini tämän Brasiliassa syntyneen, japanilaistaustaisen taiteilijan kenkiin sain omilla kulmillani Fredalla. Ensimmäinen kenkäkauppa, joka toi Chie Miharan kenkiä oli Fredan Tizziana. Sen jälkeen olen löytänyt Chien kenkiä myös My o My:sta. Jokunen päivä sitten mä näin, että myös kenkäketju Zio on ottanut Chie Miharan malleja omiin putiikkeihinsa.  


Chie asui aiemmin New Yorkin Queensissa, jossa hän väsäsi kenkiään itse käsin. Hän opiskeli maineikkaassa muodinluojien teknisessä yliopistossa ja erikoistui nimenomaan popoihin ja käsilaukkuihin. Viimeiset noin kymmenen vuotta Chie on suunnitellut omia mallistojaan omalle tuotemerkilleen Espanjassa. Vähittäismyyntipaikkoja on jo satoja.



Tän röykkiön sois kasvavan...
Kandee katsoa Chien verkkosivuilta videopätkä, jossa tämä karismaattinen ja symppis taiteilija kertoo työtavoistaan ja ajatuksistaan. Sivuilta löytyy kans suloisia kuvia Chien lapsuudesta ja sellasta kaikkea virkistävää.


Mutta tässä  nämä mun Chie-kenkäni, joita tietty haluaisin lisää ja lisää ja lisää.....






Kommentit

  1. Ihania!! Täytyypä pitää silmällä... mulla on kenkäpäivitys tiedossa tänä syksynä.. Siis ei blogipäivitys, vaan kenkäkaappipävitys..

    VastaaPoista

Lähetä kommentti