Kamerakokeiluita ja kenkäkasa

Ostin uuden kameran eilen, vanha suloinen pinkki Sony oli pudonnut lattialle ja sanonut sopimuksensa irti. Kuten aiemmista kuvista näkee, olen joutunut tukeutumaan kännykameraan, eivätkä kuvat aina ole olleet ihan selviä...

Zoomausharjoittelua uudella kameralla
ihan välttävää - vai mitä?
Harmi, että tuoksua ei saa kuvaan, näissä on
ihan huumaava odööri:)
Nyt löysin Stockalta ihan kivan Canonin, ei mikään iso järjestelmäkamera, mutta varsin hyvä mulle. Siinä on hyvä zoomi ja sen on isompi kuin pelkkä pokkari.

Tässä vähän harjoituskuvia. Olin hankkinut hurmaavia tuoksuvia liljoja Kampin kaupunkitorilta ja ne sopivat hyvin tähän zoomiharjoitukseen.


Olin koko juhannuksen stadissa, mulla oli aika monta opastusta. Oli ihanaa kun ei ollut ruuhkaa oikeestaan missään - hm, tai olihan Temppeliaukiolla ja Senaatintorilla taas kymmeniä dösiä ja satoja matkailijoita. Mutta muuten oli ihanan leppoisaa.

Mulla oli aikaa käydä taas läpi noita kaappiräjähdyksiä. Poimin esiin muiden muassa joitain kenkiä, jotka saavat nyt luvan siirtyä tuttavani Marjutin kirpparipöydälle. 
Nämä lähtevät Marjutin mukaan
Klaukkalan kirpparipöydälle
- luopumisen tuskaa!
Haikein mielin luovun lehmäsandaaleista ja nykkiläisistä elukkasandaleteista. Joukkoon lähtee muutamat nilkkuritkin. Ai niin, ja nyt päätin luopua myös noista ruskeista korkkareista, jotka ostin Nykin West Villagesta 8 th streetiltä pari vuotta sitte. Ne on kyllä ihan ihanat, mutta kun en ole niitä käyttänyt, eivätkä ne myöskään ole muuten mitenkään nostalgiset, niin nekin saa nyt vaan lähteä. Jospa nää tuottais jollekulle toiselle iloa.
Ihan okei kuva tämäkin, vai mitä -
kulissit muuten vähä sekavat...





Pengoin myös rihkamakorukasaani ja löysin muutaman riipuksen, josta aion kans luopua. Ehkäpä esittelen niitä vähän myöhemmin.

Kommentit