Jalkinejatkis - eläimellistä

Tässäpä nyt jatkuu jalkinejatkis. Funtsin, että ois aika näyttää tätä mun eläimellistä puolta.

Joitain vuosia sitten mun naapurissa oli putiikki, jonka omistaja, Jaana, toi itse trendivaatteita ja laukkuja yms. Italiasta.  Sielt löysin tämän hauskan pitkulaisen eläinlaukun. Olen itse asiassa myös käyttänyt sitä silloin tällöin ja joka kerta se kyllä on saanut ansaittua huomiota.

Toisin on sandalettien kanssa; niitä en ole käyttänyt koskaan... Ne olikin sellanen impulssiostos kolmisen vuotta sitten, kun olimme käymässä New Yorkissa. Ne tarttui mukaan parilla kymmenellä taalalla jostain ihan uskomattoman halvasta kenkäkaupasta. Manhattanilla on älyttömän paljon kenkäkauppoja, ja mun piti aina käydä jokaisessa.

Ja valikoima on luonnollisesti valtava. Sielt löytyy kaiken hintaluokan kenkiä, oon kyllä joskus sortunut vähän hinnakkaampiinkin - niistä myöhemmissä jatkisluvuissa. Mutta siis näitä en ole koskaan käyttänyt, mutta niitäkin on kiva välillä katsella tuolla hyllyssä - ja ehkäpä vielä joskus laitan ne jalkaan. Ei niissä mitään vikaakaan ole; oikeen kokoiset ja ihan mukavat.

Kommentit