Farkkufavoriitteja ja piinaa...

Vaatekaappiräjähdykseen ja salonkiproggikseen liittyy viel ainakin yksi lisäilmiö ja synnyttämät lieveilmiöt. Nyt on kysymys mun farkkukokoelmasta. On todettava nimittäin, että farkkujakin on kasaantunut ihan riittävästi.

Mä oon raahannut farkkuja esimerkiksi Saksasta, Bulgariasta, Ruotsista ja USA:sta. Suomessa byysejä on tarttunut mukaan  henkkamaukkojen lisäksi ainakin Stadin Dieselistä ja Maranellosta. Joukkossa on D&G, Seven, Diesel Gold Ny Fashion Week-mallistoa, Harley Davidsonia, MeltinPottia, Zero1 ja Egoistea. Ne on kaikki mulle rakkaita juttuja, ja kaikkia olen käyttänytkin ihan paljon.


Egoisten inkkarifarkut ovat vanhat,
mutta rakkaat

Egoisten brodeerattu reisi-inkkari



Sit oon viel saanut tyttärieni vanhoja farkkuja, kun he ovat joko kaventuneet tai leventyneet tai muuten vaan kyllästyneet. Itse olen luonnollisesti pyrkinyt pääsermään eroon omistani laittamalla niitä kiertoon tyttärilleni, kirppareille ja hyväntekeväisyyteen. Mut nyt nämä jäljellä olevat ovat sellaisia, joita oikeastaan haluaisin käyttää, MUTTA....ne kaikki KIRISTÄVÄT vyötäröltä ja reisistä!!!

Californialaliset 7-Solar farkut takaa
Eli tästä kauheudesta seuraa se lieveilmiö, että mun on joko pudotettava muutama kilo tai sitten luovuttava kaikista mulle niin rakkaista farkuista. Jos taas luovun niistä, joudun myöntämään itselleni, että olen lopullisesti tuleva olemaan tämän muotoinen. Favoriittifarkkujen kaappiin jättäminen taas sisältää jatkuvan muistutuksen siitä, kuinka, A: tuhlaavainen ja B: hoikka - joskus olen ollut. Hitsi - mitä tehdä?

Jäljellä olevat farkut ovat kuitenkin pääosin niin hyviä, että taidan yrittää tiputtaa ne vaaditut n. kolme kiloa - katotaan.

Aloitan huomenna!


Italialaista "eleganssia" - tai ainakin nää on mukavan vilposet!



Hih- Saksasta hankitut D&G-farkut, joissa
ihmeellisiä fantasiakuvia ja painatuksia.
Näitä en ole
hirveesti käyttänyt,
 mut ne on silti rakkaat!


Dieselin haaremi-farkut, ihan makeet päällä. Nää kuluivat
New York Fashion-week-mallistoon - oli pakko saada.
Ne on vähän liian paksut ja kuumat ja
niissä on korkea vyötärö.
 Nyt ne kiristää - tosin
luonnollisestikaan eivät reisistä,
mutta vyötäröltä.


Kommentit

  1. Moi. Löysin sun blogin. Hyvää luettavaa. Tilasin tuollaiset Haaremifarkut ja odotan innolla minkä näköiset ovat jalassa. Naisten farkut ne ovat, mutta haitanneeko tuo. Nuo Dieselin farkut ovat kyllä hienot. Kiitos hyvästä blogista ja hyvää kesää.

    / Jari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Jari, kiva kun tykkäät :)
      Toivottavasti haaremifarkut sopivat! Kivaa kesää sinulle. Terkuin R

      Poista

Lähetä kommentti