Empire-keskuksen uusi Store

Tiina ja Achilles - Tiinan jumpsuit
Vanhatapion kesämallistosta
Olen ihan fiiliksissä siitä kuinka Stadin empire-keskusta on alettu elävöittää. Joka päivä huomaan uusia kivoja juttuja, joita on saatu valmiiksi. Ilahduin reippaasti, kun Tiia Vanhatapion Store avattiin 17.6. Mulla oli mahis käydä siel vasta eilen, enkä kyllä pettynyt! Store täyttää mun mielestä just ne vaatimukset, mitä Stadin paraatipaikalla olevalle kohteelle voi asettaa. Laatua, suomalaista ja samalla kansainvälistä, kekseliästä ja viihtyisää. Ja aurinkoinen, innostunut ja ystävällinen vastaanotto henkilökunnan taholta.

Mua lämmittää kans älyttömästi esimerkiksi se, kuinka historian merkitys on hiffattu ja kuinka tiloja suunniteltaessa on uskallettu aloittaa virkistävä keskustelu menneen ajan kanssa. Vanhatapio Storessa on ylpeydellä jätetty kellarin vanhan sokeritehtaan pannuhuone ja ensimmäisen Stockan lihaleikkuukellarin tilat kivan karheeksi. Tästä kontrastista hyötyvät sekä itse tila että Tiian puvut.

Siis voihan vauva - pusipusipusi-Bebes-mallisto :)

Tiia on totuttu tuntemaan uhkean dramaattisista coctailpuvuistaan. Uudessa Storessa on mun yllätykseksi kuitenkin paljon muunlaistakin tuotantoa. 
ojojoj - söde kastemekko
Eniten yllätyin uudesta Bebes-mallistosta, joka on ihan hitsin hellyyttävä kastemekkoineen, potkuhousupukuineen ja pupujussikuvioineen. 
Hille Goddess Gown
Antiikinomainen drapeerausunelma -Hille Goddess Gown -
taidehistorioitsijan unelma :)
Kuvalähde: http://www.vanhatapio.fi/collections/druidess-ss11/


Mä rakastuin ihanaan drapeeraus-unelmaan - Hille Goddes Gowniin - siis wau. Tällainen jumalatar olen aina halunnut olla (hih...)
Store manager Tiina alakerran jännässä pannuhuone-lihanleikkuu-
kellarissa. Täällä muodostuu raikas kontrasti
glamourin ja rouheen välille
Piilokuvassa....
Sääret ulkona ja sisällä



Jutskailin Tiian PR-managerin Achilles'in ja store managerin Tiinan kanssa, jotka tietty hekin olivat ihan otettuja uudesta työympäristöstään ja tuotteistaan.

Taidehistorioitsijana olin kans mielissäni siitä, kun huomasin Rosa Liksomin maalauksia portaikossa. Achilles kertoi, että Store tulee myös olemaan galleriatila vaihtuville näyttelyille. Mainiota!

Kommentit